Zverejnili náklady na volebnú kampaň

29.11.2006
Páčil sa vám článok?

Spomedzi kandidátov na bratislavského primátora, ktorí majú najvýraznejšiu volebnú kampaň, zverejnili náklady Monika Flašíková-Beňová, Andrej Ďurkovský a Marián Kočner.

Náklady na predvolebnú kampaň sa europoslankyňa a podpredsedníčka Bratislavského samosprávneho kraja Monika Flašíková-Beňová (Smer-SD, ĽS-HZDS, SMK, SF, SZ) rozhodla zverejniť až v stredu. Ako uviedla, v meste má 120 volebných billboardov, náklady na celú kampaň by mali dosiahnuť 3,8 milióna korún. Člen Flašíkovej volebného tímu Milan Hric v utorok informoval, že informáciu o nákladoch nemá k dispozícii a Flašíková rozsah kampane a náklady na ňu zverejní až po voľbách.

Ako ešte v utorok informoval manažér kampane súčasného primátora Andreja Ďurkovského (SDKÚ-DS, KDH) Boris Švehlák, opätovnú kandidatúru primátora v Bratislave propaguje približne 250 billboardov a desiatky reklamných pútačov. "Náklady na kampaň sú naplánované na približne tri milióny korún, presné číslo však môžeme uviesť až po jej skončení," dodal Švehlák.

Nezávislý kandidát Marián Kočner povedal, že jeho predvolebná kampaň stojí od štyroch do piatich miliónov korún, vrátane troch miliónov, ktoré budú výhrou v sms súťaži pre účastníkov komunálnych volieb v Bratislave. V meste má 40 billboardov, jeden megaboard, zaplatil si tiež reklamu v rozhlase.

Páčil sa vám článok?