Pre študentov lístok za 10 centov? Zapojte sa do testu označovačov v MHD

27.12.2019

Zdroj: DPB

Páčil sa vám článok?

Dopravný podnik bude testovať nový systém nakupovania lístkov. Do pilotnej fázy hľadá tisíc študentov vlastniacich platobnú kartu, ktorí mu pomôžu novinku otestovať.

Ako informoval portál imhd.sk, Dopravný podnik Bratislava pripravuje spustenie projektu súvisiaceho s možnosťou kúpy jednorazového cestovného lístka bežnou platobnou kartou priamo vo vozidlách MHD. Do pilotnej fázy hľadá tisíc študentov vlastniacich platobnú kartu, ktorí mu pomôžu novinku otestovať a za odmenu sa môžu niekoľko mesiacov voziť len za 10 centov za jazdu.

"Na jar 2020 by sa v bratislavskej MHD mal spustiť systém, ktorý je známy všetkým, ktorí trochu viac cestujú po zahraničných metropolách. Uľahčí cestovanie nielen návštevníkom a turistom, ale aj obyvateľom Bratislavy, ktorí sa stále spoliehajú napríklad na SMS lístky. Než však DPB, a.s. tento projekt spustí pre všetkých, hľadá študentov, ktorí mu počas najbližších mesiacov s projektom pomôžu. Odmenou im bude cestovanie už za 10 centov za jednu jazdu," uvádza  spomínaný portál.

Predražený taxikár Aladár pred Vianocami opäť "úradoval" - nespokojná zákazníčka naňho podala sťažnosť

Zdá sa, že meno Aladár Čóka je aj naďalej postrachom ľudí, ktorí sa rozhodnú príležitostne využiť v Bratislave taxík a potom to trpko oľutujú. Svedčí o tom aj prípad, ktorý sa odohral len niekoľko dní pred Vianocami a tentokrát sa obeťou chamtivého taxikára stala vysokoškolská doktorka a docentka Sofia Slabeyciusová zo Žiliny. Tá predraženú jazdu síce čiastočne zaplatila, ale na taxikára podala sťažnosť. Nazdáva sa, že jeho podnikanie je nielen nepoctivé, ale pravdepodobne aj nelegálne!

​Počet miest v pilotnej fáze je limitovaný na tisíc záujemcov, a preto je možné, že sa nedostane na všetkých. Tí, ktorí by si chceli technologickú novinku vyskúšať a sú vlastníkmi platobnej karty,  sa môžu zaregistrovať zadaním svojej e-mailovej adresy na adrese kartuj.dpb.sk a čoskoro od Dopravného podniku obdržia e-mail s ďalšími inštrukciami. Jedinou podmienkou je, aby svoje pozitívne i negatívne skúsenosti Dopravnému podniku oznámili cez jednoduchý formulár. Cieľom pilotnej prevádzky totiž je, aby túto službu verejnosti ponúkol bez jedinej chyby a čo najlepšie vyladenú.

(nc)

Páčil sa vám článok?