Otvorený účet je drahší

13.12.2006
0
Páčil sa vám článok?

Nemôžem nereagovať na článok z posledného čísla, v ktorom autor článku kritizoval služby v Grizzly bare, pretože som sa s podobným prístupom sám stretol.

Prvou bol prístup majiteľa. Keď som si chcel rezervovať stôl pre 10 ľudí, veľmi dlho mu trvalo, kým sa rozhodol, či zobrať rezerváciu alebo nie. Akceptoval ju až potom, keď som mu povedal, že ak s tým majú problém, môžem oslavovať niekde inde.

Druhá bola s platením. Keďže sa tam platí po každom prinesenom drinku (čo je dosť otravné platiť aj 10-krát za večer), chcel som, aby mi otvorili účet, ktorý by som zaplatil nakoniec. Bolo to možné, ale celkovo by ma to vyšlo o 10 % viac, pretože tých 10 % by mi prirátali na konci k účtu. Dosť neobchodné, ak niekto, kto urobí veľký účet, musí ešte doplatiť 10%.

Po tretie mi nevyhovovalo správanie čašníčky. Tá sa celý večer tvárila, ako keby sme ju obťažovali alebo zaťažovali. Na záver, keď sme odchádzali nebola schopná ani poďakovať za návštevu a pozdraviť, hoci som tam nechal cez tri tisícky.

Dúfam, že tento postreh prispeje k zlepšeniu služieb u Grizzlyho (a nielen tam) alebo aspoň nasmeruje ich potenciálnych návštevníkov niekam inde, kde ich radi privítajú.

Branislav Milták, Bratislava
AD: SKUPINY HOSTÍ V GRIZZLY BARE...

Páčil sa vám článok?