Kaufland ukončil modernizáciu svojej predajne v mestskej časti Bratislava – Nové Mesto

18.8.2017

Zdroj: bn

Kaufland ukončil modernizáciu svojej predajne v mestskej časti Bratislava – Nové Mesto
Páčil sa vám článok?

(pr) Obyvatelia mestskej časti Bratislava – Nové Mesto sa môžu tešiť na inovovanú predajňu spoločnosti Kaufland v najmodernejšom šate.

Na zákazníkov čaká hneď niekoľko pozitívnych zmien - voľnejší pohyb v predajni, urýchlenie nákupu vďaka samoobslužným pokladniam, ale aj viac priestoru na jeho samotnú realizáciu.

Spoločnosť Kaufland kladie dôraz nielen na ponuku vždy čerstvého a kvalitného sortimentu, ale aj na pozitívne emócie a pohodu pri jeho nákupe. Presne to predstavuje jeden z hnacích motorov pre inováciu štandardu aj v prípade predajne v mestskej časti Bratislava – Nové Mesto. „Pri modernizácii tejto predajne sme sa opäť zamerali napríklad na zriadenie oddelenia s tovarom na malý rýchly nákup, ale aj na zvýšenie voľnosti pohybu aplikáciou nového, prehľadnejšieho konceptu regálov a celkového usporiadania sortimentu. Primárnym cieľom týchto inovácií je nielen zvýšenie komfortu pri nákupe, ale aj samotná kultúra predaja,“ uviedol na margo modernizácie Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.

Zdroj: bn
Kaufland ukončil modernizáciu svojej predajne v mestskej časti Bratislava – Nové Mesto

Pohodlnosť a rýchlosť nákupu podporuje viacero pozitívnych inovácií. Rýchlosti nákupu pomôže napríklad odstránenie stredovej regálovej steny, vďaka ktorej sa môže zákazník pohybovať krížom cez celú predajňu, ale aj medzi jej jednotlivými oddeleniami, ktoré sú farebne odlíšené. Okrem toho sa zmenil aj samotný vstup do predajne, ktorý sa spoločnosť rozhodla rozšíriť tak, že zákazník sa hneď po príchode ocitne v oddelení ovocia a zeleniny. Pekáreň, ktorá je súčasťou každodenných nákupov sa nachádza hneď za týmto oddelením a mrazený tovar je umiestnený priamo pri pokladniach. Nákup sa tak stáva jednoduchším, intuitívnejším a otázkou minúty.

Zákazníci sa okrem toho môžu tešiť  aj z nového dizajnu informačného pultu, ktorý je teraz umiestnený medzi pokladňami, ku ktorým pribudli aj samoobslužné, ale aj zo zmodernizovaného zázemia pultov vrátane obslužného pultu s čerstvými rybami.

​​Zákazníkom je k dispozícii predajná plocha o rozlohe zhruba 4 078 m2. Areál predajne sa rozprestiera na pozemku s celkovou rozlohou 19 073 m2, zastavaná plocha z toho predstavuje 6 661 m2. Súčasťou areálu je aj parkovací dom, v ktorom môžu zákazníci Kauflandu parkovať bezplatne po dobu 120 minút, po tejto dobe bude už parkovanie spoplatnené. Parkovací dom bude v prevádzke denne od 06:00 do 24:00.

Zdroj: bn
Kaufland ukončil modernizáciu svojej predajne v mestskej časti Bratislava – Nové Mesto
Spoločnosť Kaufland

Spoločnosť  Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1230 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Obchodné domy  Kaufland ponúkajú rôznorodý sortiment a atraktívne privátne značky. To, že Kaufland patrí medzi top značky na slovenskom trhu dokazujú aj ocenenia Najzamestnávateľ roka v kategórii obchod a služby (2016), Slovak Superbrands Award (2015, 2016, 2017), Najdôveryhodnejšia značka (2016) a Zodpovedný predajca (2016). V rámci spoločenskej zodpovednosti je okrem iných aj dlhoročným partnerom Slovenského Červeného kríža. Dôležitým faktorom je aj ochrana životného prostredia a rôzne ekologické projekty, ktoré firma realizuje. Viac informácií na: www.kaufland.sk.

Páčil sa vám článok?