Dopravný podnik prešetruje možné fiktívne opravy

8.8.2008
0
Páčil sa vám článok?

Dopravný podnik Bratislava začal prešetrovať sťažnosť vodiča autobusu na úroveň údržby a servisu s podozrením na fiktívne opravy. Vodič v hlavnom spravodajstve televízie Markíza 7. augusta uviedol, že už trikrát nahlásil poruchu, pričom dielne mu zakaždým oznámili, že chyba je odstránená.

"Nariadil som kontrolnému odboru DPB kompletne preveriť sťažnosť vrátane porovnania evidencie opráv na inkriminovanom vozidle so skutkovým stavom vozidla, či všetky náhradné diely boli skutočne vo vozidle vymenené," uviedol dnes predseda predstavenstva DPB Branislav Zahradník.

Servis vozidiel MHD vykonáva DPB vo vlastných dielňach a systém funguje tak, že po nahlásení poruchy vodičom vozmajster zorganizuje servisný zásah. Doteraz nezistili, že by sa vykazovali fiktívne opravy. Podľa Zahradníka sa skôr javí, že ide o lajdáckosť zodpovedných za údržbu vozidiel, nakoľko nereagovali na opakovanú požiadavku vodiča na servisný zásah na vozidle. Prisľúbil došetrenie prípadu komplexne a do dôsledkov, keďže súčasné vedenie DPB dbá, aby napriek objektívnemu faktu zastaranosti vozidlového parku bola úroveň servisu a údržby primeraná a profesionálna.

"Preto platí môj výrok pre TV Markíza, že po prešetrení prípadu a určení miery zavinenia konkrétnych pracovníkov budú padať hlavy," dodal Zahradník.

(tasr)

Páčil sa vám článok?