Petržalská tržnica už otvorila svoje brány
Zdroj: Petržalská tržnica
Novootvorená Petržalská tržnica, ktorá vznikla v budove nákupného centra na Bratskej ulici v Petržalke, dnes privítala svojich prvých návštevníkov.
Okrem možnosti nákupu ponúka zákazníkom aj priestor pre rodinné stretnutia či aktivity s deťmi. Zákazníci môžu nakúpiť vo farmárskych obchodoch, stánkoch, špecializovaných predajniach regionálnych dodávateľov a v supermarkete KRAJ – novom koncepte slovenského moderného maloobchodu.
Návštevníci majú k dispozícii trhovú zónu so 16 stánkami, ktoré ponúkajú sezónnu zeleninu, strukoviny a bylinky, 12 špeciálnych predajní, šesť gastro prevádzok, štyri prevádzky so službami a supermarket KRAJ. „Sme pyšní na to, že sa nám do projektu Petržalskej tržnice podarilo prilákať slovenských farmárov-prvovýrobcov,“ povedala Katarína Lešková, projektová manažérka Petržalskej tržnice. Okrem výrobkov od slovenských dodávateľov prekvapí priestor aj tým najlepším zo svetových regiónov – napríklad pestrou ponukou originálnych šuniek, syrov či nakladaných olív z Talianska.
V novej tržnici návštevníci nájdu aj kvetinárstvo, drogériu či potreby pre domácich miláčikov, v blízkej budúcnosti aj nechtové štúdio, lekáreň a piváreň. „Súčasťou Petržalskej tržnice je aj detský kútik, ktorý pre najmenších pripravuje tvorivé dielničky či divadielko, a tak si tu drobci i dospelí môžu spoločne oddýchnuť, a zároveň ochutnať zdravé dobroty – raw koláče a bio detské výživy,“ hovorí Lešková.
V supermarkete KRAJ zákazníci nakúpia okrem bežných potravín aj výrobky od regionálnych dodávateľov, napríklad koláče od známej bratislavskej pekárne Fertucha, čokolády Chocomaze alebo tradičné výrobky z mäsiarstva Bognár. Ponuku KRAJ dopĺňa aj široký výber bio, dia, vegetariánskeho, vegánskeho a eko – sortimentu, ako aj výrobky bez lepku či laktózy. „Po úspešnom prvom mesiaci v Devínskej Novej Vsi náš nový koncept, ktorý odráža trendy na slovenskom aj svetovom trhu, prichádza aj do Petržalky. Sme radi, že aj Petržalčanom budeme môcť poskytnúť potraviny, ktorých pôvod a zloženie si vedia overiť,“ povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti TERNO.
Projekt tržnice bol vytvorený na základe rozsiahleho prieskumu realizovaného v septembri 2016 a korešponduje s konkrétnymi požiadavkami miestnych obyvateľov. Pri budove tržnice sa nachádza parkovisko s kapacitou 139 miest. To umožňuje pohodlné parkovanie pre všetkých návštevníkov, a zároveň poskytuje priestor pre outdoorové aktivity, ako príležitostné trhovisko či detské ihrisko.
(ts, ms)