Letnú kampaň na podporu turizmu videli v zahraničí milióny ľudí

25.8.2017
0

Zdroj: ms

Páčil sa vám článok?

Reklamnú kampaň, ktorá v zahraničí predstavila Bratislavu ako atraktívnu destináciu, zaregistrovalo niekoľko miliónov ľudí.

Kampaň, ktorú bolo možné vidieť v susedných krajinách, ale aj v Berlíne a Londýne, dosiahla vôbec najlepšie výsledky v Českej republike, kde návštevnosť turistického webu visitbratislava.com vzrástla o vyše 350 percent a záujem ľudí z Prahy stúpol bezmála o 500 percent od nasadenia kampane.

„Špecializovaná stránka zaoberajúca sa marketingom a médiami známeho českého denníka dokonca zaradila bratislavskú kampaň medzi TOP 10 najlepších prebiehajúcich v Českej republike v danom mesiaci,“ informovala predsedníčka predstavenstva Bratislavskej organizácie cestovného ruchu Bratislava Tourist Board  Alžbeta Melicharová o uznaní, ktoré si vyslúžila kampaň predstavujúca zaujímavosti Bratislavy v spojení s celosvetovo známymi osobnosťami, ktoré Bratislavu navštívili.

Prostredníctvom osobnosti panovníčky Márie Terézie kampaň upozorňovala na korunovačnú históriu Bratislavy, gastronómiu a kultúru v meste. Bratislavu ako mesto moderných inovácií a smart riešení prezentovala zasa kampaň prostredníctvom Alberta Einsteina a Ján Pavol II. symbolizoval posolstvo úcty a dobrých priateľstiev a taktiež blízkosť mesta k prírode a športovému duchu.

„Reklamné spoty dosiahli viac ako dva milióny videní, na Facebooku sa reklama zobrazila takmer 5.000.000-krát, na staniciach metra a v prostriedkoch verejnej dopravy či letiskách veľkých európskych miest sme mali vyše 2700 pútačov,“ vymenovala aktivity predsedníčka predstavenstva BTB.

Melicharová verí, že letná kampaň prispeje k pokračovaniu pozitívneho trendu kontinuálneho nárastu návštevníkov hlavného mesta SR. V roku 2015 Bratislava zaznamenala približne milión turistov, v roku 2016 prišlo do metropoly Slovenska viac ako 1.200.000 turistov.

(TASR)

Páčil sa vám článok?