O turistku nemal záujem Tourist Service

7.10.2006
Páčil sa vám článok?

AD: O OSAMOTENÚ TURISTKU... V minulom vydaní Bratislavských novín sme zvrejenili kritický list čitateľky Jany Badlíkovej, Opísala v ňom zlú skúsenosť španielskej turistky s bratislavskými sprievodcami. Napriek tomu, že si zaplatila lístok na pešiu prehliadku Bratislavy, sprievodcu sa nedočkala. Podľa našej čitateľky išlo o prehliadku organizovanú Bratislavskou kultúrnou a informačnou službou (BKaIS).

Ako sa ukázalo, nebola to celkom pravda, na čo nás po vyjdení novín upozornila aj autorka listu. „Chyba z mojej strany sa nestala úmyselne a nechcela som zavádzať pracovníkov redakcie a čitateľov novín. Uznávam, že som si mala informácie overiť na 100 percent, preto sa veľmi ospravedlňujem za vzniknuté nedorozumenie a za prípadné poškodenie mena Bratislavskej kultúrnej a informačnej služby . Prosím, uverejnite opravnú informáciu - po mojej konzultácii s pracovníčkou BKaIS. Správny názov inštitúcie, o ktorú ide v článku je Bratislava Tourist Service (sídli na Ventúrskej ulici a patrí pod mestskú časť Staré Mesto). Sprievodcovia BKaIS idú na prehliadku mesta vždy - aj iba s jedným turistom. Ospravedlňte ešte raz môj omyl, ktorý ma naozaj veľmi mrzí,” napísala nám Jana Badlikova.

Touto cestou sa pracovníkom BKaIS a čitateľom ospravedlňuje aj redakcia Bratislavských novín. A to aj napriek tomu, že táto chyba sa nestala našou vinou.

Na vysvetlenie treba uviesť, že BKaIS je mestská rozpočtová organizácia, ktorá už veľa rokov poskytuje sprievodcovské služby v Bratislave. Informačné kancelárie BKaIS sú na Klobučníckej ulici a na Hlavnej stanici.

Naopak Bratislava Tourist Service je súkromná spoločnosť s ručením obmedzeným. Jej jediným spoločníkom a konateľom je Miroslav Vetrík zo Senca. Spoločnosť vznikla 1. januára 2004, informačnú kanceláriu otvorila 1. júna na Ventúrskej ulici - v priestoroch mesta zverených do správy mestskej časti Bratislava - Staré Mesto. Ako sa uvádza na oficiálnej stránke Starého Mesta, mestská časť spolupracuje s informačnou kanceláriou Bratislava Tourist Service, aby skvalitnili servis pre návštevníkov Bratislavy, aby sa tu cítili dobre a radi sa vracali. Margarita zo zo Santiaga de Compostella sa o tom už presvedčila.
Slavo Polanský
LIST ČITATEĽA

Páčil sa vám článok?