Vybaviť električenku nie je ľahké

13.12.2006
0
Páčil sa vám článok?

Rád by som sa s vami podelil o skúsenosť s vybavením novej bezkontaktnej električenky od Dopravného podniku Bratislavy.

Prvýkrát som to skúšal v podchode pred Prezidentským palácom. Chceli odo mňa vypísať nejaké tlačivo, žiaľ, požičať zákazníkom pero je veľký problém - vraj všetky už pokradli. Druhykrát som to vyskúšal v predajni v Gaštanovom hájiku. Žiaľ, v ten deň zrovna nebol elektrický prúd a električenky sa nevybavovali.

Od spoločnosti, čo v meste prevádzkuje 2 druhy elektrifikovanej dopravy by zákazník očakával, že už čosi počuli o záložných zdrojoch. Tretíkrát - opäť v Gaštanovom hájiku - vraj nefungoval počítač. Pani za priehradkou to zjavne neprekážalo, aspoň už druhý deň po sebe nemusela nič robiť. V spoločnostiach, kde si zákazníka vážia, interné problémy riešia okamžite, DPB zjavne nie.

Štvrtýkrát (nepoučiteľne opäť v Gaštanovom hájiku) som to skúsil dnes. Zákazníkov predo mnou vybavovali, problémy som žiadne neočakával. Pýtam sa, či je možná platba kreditnou kartou. Reku áno. Vypísal som potrebné (síce neviem na čo) tlačivo, zapožičal občiansky preukaz na overenie údajov, odovzdal fotografiu požadovaných rozmerov, požiadal aj o mesačný cestovný kupón a dal platobnú kartu.

A problém sa dostavil. Moju zákazku zadali do systému ako platbu v hotovosti a kartu prijať nemôžu - napriek ubezpečeniu spred minúty, že sa to bez problémov dá! Kupón by síce vraj vystornovať mohli a nanovo ho zadať za platbu kartou, ale s platbou za novú električenku neurobia nič.

Zodpovedná vedúca tam, samozrejme, nie je. Tlačivo s osobnými údajmi (zákon na ochranu osobných údajov tu ešte asi nepoznajú) a fotografiu späť nedostanem - všetko tam vraj má ostať pre následné storno kompetentným. Aspoň že ďalší čakajúci v rade za mnou mali zábavu.

DPB zo mňa urobil čierneho pasažiera. A sťažovať sa môžem leda ak na lampárni.

Maroš Ševčík, Bratislava
LIST ČITATEĽA

Páčil sa vám článok?