Do Eurovey sa bude v júni chodiť na futbal

9.6.2010
0
Páčil sa vám článok?

Historické futbalové zápasy slovenskej reprezentácie na blížiacich sa majstrovstvách sveta vo futbale v Južnej Afrike budú môcť Bratislavčania i návštevníci hlavného mesta spoločne sledovať na veľkoplošnej LED obrazovke.

Na vytvorení oficiálnej fanúšikovskej zóny KIA Fan Fest Bratislava 2010 na novom námestí v rámci štvrte Eurovea sa podieľali samospráva hlavného mesta, spoločnosť Ballymore Group a spoločnosť KIA Motors Sales Slovensko, ktorá je platinovým partnerom slovenskej futbalovej reprezentácie a oficiálnym partnerom FIFA.

Zóna bude po prvý raz sprístupnená k sledovaniu úvodného zápasu Slovensko - Nový Zéland v utorok 15. júna 2010 krátko popoludní. Na LED obrazovke s plochou 45 štvorcových metrov a v HD rozlíšení budú môcť Bratislavčania sledovať zápasy Slovenska aj v nedeľu 20. júna proti Paraguaju a vo štvrtok 24. júna 2010 popoludní proti Taliansku.

V dňoch, keď Slovensko nehrá, bude KIA Fan Fest Bratislava ponúkať návštevníkom najatraktívnejší futbalového prenosu dňa na základe programovej ponuky STV. Partneri ešte rokujú o možnostiach predĺžiť prevádzku až do finále majstrovstiev, ktoré je naplánovaný na 11. júla 2010, a to bez ohľadu na to, či Slovensko postúpi zo skupiny.

Vstup pre fanúšikov bude bezplatný. Vo fan zóne bude bohatý - najmä hudobný - program. Nebudú chýbať atrakcie pre deti a súťaže. Návštevníkom budú k dispozícii stánky s občerstvením, či možnosť zakúpiť si oficiálne darčekové predmety k majstrovstvám.

Kia Fan Fest predstavuje unikátny celosvetový projekt spoločnosti Hyundai KIA Automotive Group, ktorá je oficiálnym partnerom FIFA 2010 a má exkluzívne práva na usporiadanie takýchto podujatí. Po postupe Slovenska na MS 2010 sa aj Bratislava dostala po prvýkrát do zoznamu vyše dvadsiatich európskych veľkomiest, v ktorých sa koná KIA Fan Fest.

(miv)

Páčil sa vám článok?