Nová organizačná štruktúra magistrátu?

28.1.2007
0
Páčil sa vám článok?

Bratislavská mestská rada na svojom poslednom zasadnutí v polovici decembra schválila návrh novej organizačnej štruktúry magistrátu hlavného mesta.

Tú budú tvoriť sekcie, oddelenia a referáty, pričom nová štruktúra by mala zjednodušiť výkon magistrátu na plnenie úloh mestskej samosprávy. Referáty, ktorých náplň je rovnaká, majú byť redukované.

Nové organizačné členenie magistrátu vytvára samostatnú sekciu územných programov mesta, preberá sekciu správy a nakladania s nehnuteľným majetkom mesta, dopravy a cestného hospodárstva a vnútorných služieb, pričom počet sekcií zostáva rovnaký. V návrhu nového organizačného usporiadania je kancelária primátora rozšírená o referát sťažností, oddelenie propagácie a styku s verejnosťou a o zbor poradcov primátora.

Nová štruktúra bratislavského magistrátu podľa autorov projektu sústreďuje rozhodovanie o nakladaní s majetkom do jedného oddelenia. Rovnako vymáhanie pohľadávok sa bude sústreďovať iba v referáte vymáhania pohľadávok, ktoré je súčasťou finančného oddelenia. V súčasnosti pracuje na magistráte 455 pracovníkov, nová štruktúra počíta so 430 pracovníkmi.

O návrhu novej organizačnej štruktúry magistrátu má rozhodnúť mestské zastupiteľstvo, ktoré sa na prvom zasadnutí v roku 2000 zíde 13. januára.

(brn)

Páčil sa vám článok?