Treba si posvietiť na čierne reklamy

17.6.2009
0
Páčil sa vám článok?

Ako podnikateľa platiaceho za reklamu na bilbordoch v našom meste nemalé finančné prostriedky, z ktorých časť plynie do príjmov mestských častí, ma v poslednom čase prekvapuje netradičná forma prezentácie niektorých autopožičovní v Bratislave.

Tie používajú verejné priestranstvá a parkoviská na reklamu svojich „najlacnejších“ služieb. Som presvedčený o tom, že títo „tiežpodnikatelia“ za svoju reklamu napr. na dlhodobo zaparkovaných autách na parkoviskách vedľa frekventovaných ciest, na namontovaných plastových pútačoch na zábradliach, plotoch a stĺpoch popri verejných komunikáciách, či na odstavených polepených prívesných vozíkoch odstavených po meste, neplatia príslušným mestským častiam ani cent.

Ak je to naozaj tak, nebolo by vhodné, aby kompetentné mestské úrady občas skontrolovali svoje „územia“ a zistili, či tým tieto firmy neporušujú nejaké predpisy a za poskytnutie verejných plôch na reklamné služby im vyfakturovali príslušné nájomné? V čase hospodárskej krízy za zíde mestu každé euro. Alebo sa mýlim?

Igor Faltičko, Bratislava
LIST ČITATEĽA

Páčil sa vám článok?