sms lístok

24.6.2011
0
Páčil sa vám článok?
Dnes som sa rozhodla, že si kúpim lístok cez sms, nakoľko je o 10 minút dlhší a chcela som v meste ešte \"skočiť\" do jedného kníhkupectva a následne pokračovať v ceste domov. O 12:30 som teda poslala sms na 1100. Čakala som 3 minúty, 5 minút a žiadnu odpovednú sms som nedostala. Keďže som nemala chuť stráviť ďalšie minúty na zastávke, kúpila som si v automate normálny lístok a nastúpila som do električky. Čakala som ešte ďalšie 3 minúty a stále nič. Tak som si označila normálny lístok. Zašla som do mesta, vybavila kníhkupectvo, nastúpila som opäť do električky. A potom sa to stalo :) . Po 37 minútach od odoslania sms som dostala odpovednú sms o zakúpení sms lístka. Za dnešnú cestu električkou som teda zaplatila 2-krát. Pravdepodobne mám právo ísť takúto \"službu\" reklamovať. Ale oplatí sa mi to? Budem musieť zaplatiť za cestu do kancelárie DP, určite budem potrebovať výpis od môjho mobilného operátora pre potvrdenie časov odoslania a prijatia sms atď, atď. Niektorí si možno poviete, že prečo som si označovala aj normálny lístok, ale odoslaná sms nie je cestovný lístok, čo je jasne napísané aj pri informácii o možnosti kúpi sms lístka. A hádať sa s nejakým \"premúdrelým\" revízorom sa mi tiež nechcelo. Takže \"ďakujem\" DP za dvojnásobné zaplatenie mojej dnešnej cesty električkou.
Páčil sa vám článok?