BEDEKER GURMÁNA: Dunajský pivovar plný zmätkov a čakania bez jediného pardon

10.8.2019
0
Dunajský pivovar

Zdroj: lb

Páčil sa vám článok?

Bedeker gurmána bola vždy obľúbená rubrika Bratislavských novín. Hoci sme od nej na chvíľu upustili, teraz vám jednu recenziu na podnik ponúkame. Ide o zážitok jedného z nás. A to v obľúbenej reštaurácii Dunajský pivovar, teda na lodi, ktorá kotví na petržalskom brehu Dunaja.

V sobotu o jednej sme mali rezervovaný stôl v časti reštaurácie, kde sa nachádza aj detský kútik, keďže dcéra oslavovala štyri roky. A aby sa so staršou dcérou nenudili, poprosili sme práve o tento priestor. Keď sme sa všetci usadili a objednali si nápoje, čašníčka na jeden z nich zabudla. Nevadí. Veď to stáva, povedali sme si. Zároveň sme si objednali jedlo.

Po hodine priniesli dve detské jedlá, hovädzí  steak s hubovou omáčkou a pečenými zemiakmi a lososa s varenými zemiakmi. Pri objednávke sa čašníčka neopýtala, aký by mal byť steak, tak sme radšej bežali za ňou a vysvetlili jej to. Nakoniec boli steak a losos výborné. Detské menu kuracie rezančeky s hráškom, mrkvou a ryžou nepôsobilo vábne. Skôr to vyzeralo ako jedlo v diétnej reštaurácii. Chvíľu sme čakali na ostatné jedlo, ale pochopili sme, že je to zbytočné, lebo to prinesené budeme mať studené. 

Po ďalšej polhodine priniesla iná čašníčka len jednu porciu bravčových líčok na pive (objednané boli dve), teľací rezeň so slovenským šalátom a bravčovú panenku na slivkovej omáčke. Bravčová panenka sa celkom nevydarila. Bola prepečená a suchá. Čašníčka, iná ako tá, ktorá s nami robila objednávku, nás prišla informovať, nie ospravedlniť sa, že sa menia zmeny, tak preto je to tak. O ďalších 15 minút priniesli bravčové líčka na pive (boli mäkké a dobre urobené) a konečne sme sa dočkali jedného jediného predjedla, ktoré sme si objednali. Objednávku bryndzových halušiek sme v tú chvíľu zrušili. Stále chýbalo bravčové ragú so zemiakovou kašou, tzv. pastiersky koláč. Pritom sme stále mali pred sebou prázdne taniere. A nikto z personálu to neriešil. A až keď sme poprosili, že by ich mohli odniesť, tak nám prázdne taniere odniesli. Keď sme sa pýtali na posledné objednané jedlo, dozvedeli sme sa, že ragú bude o ďalších 15 minút. Nakoniec nám ho o tú štvrť hodinu priniesli. Napriek tomu, že by malo mať jemnú kôrku zo zapekania, nemalo. 

Ani raz sa ani jeden z troch čašníkov, ktorí boli pri nás, neospravedlnil. Zaplatili sme a tortu, ktorú sme si tam plánovali nakrájať a sfúknuť sviečky, sme si radšej odniesli domov.

(lb) 

Páčil sa vám článok?