Pri UNICEF funguje aj Rodičovská linka

3.10.2006
Páčil sa vám článok?

Počas doterajšej prevádzky Linky detskej istoty UNICEF registrovali zvyšujúci sa počet hovorov dospelých, ktorí volali v mene detí.

Problémy sociálno-právneho charakteru sú na Linke detskej istoty podchytené v rámci Sociálno-právnej poradne, ktorá funguje dvakrát do týždňa. Oblasť výchovných, osobnostných, vzdelávacích problémov, ktoré vyplývajú z volaní dospelej populácie riešili podľa konkrétnej situácie. Zvyšovanie počtu takýchto volaní si vyžiadalo systémovejšie riešenie, ktorým bol vznik samostatnej linky pre dospelých, volajúcich s problémami detí a mladých ľudí.

Každú stredu v čase od 14.00 do 20.00 sa na telefónnom čísle 0800 112 112 môžu rodičia obrátiť na odborníka z oblasti detskej psychológie, môžu sa porozprávať, prekonzultovať a overiť si svoje výchovné postupy, získať informácie, poradiť sa a hlavne spolu s odborníkom hľadať najoptimálnejšie formy riešenia problému pre svoje dieťa. Rodičovská linka je bezplatná, anonymná, dostupná z pevnej siete z každého miesta na Slovensku. Linka detskej istoty je deťom a mládeži k dispozícii nepretržite vrátane víkendov a sviatkov.

Páčil sa vám článok?