Toto sú najkrajšie fotografie Bratislavy z instagramovej súťaže, do ktorej sa zapojilo viac než 106-tisíc ľudí

Zdroj: sombratislava

Páčil sa vám článok?

Bratislavské kultúrne a informačné stredisko a mesto Bratislava usporiadali prvú bratislavskú Instagram challenge #sombratislava. Zaznamenala veľký úspech. Zúčastniť sa jej mohli užívatelia Instagramu od 15.6-16.7, ktorí bývajú, pracujú v Bratislave alebo sa v hlavnom meste pohybujú. Bratislavské kultúrne a informačné stredisko a mesto Bratislava vytvorili prvú bratislavskú Instagram challenge v spolupráci s agentúrou Volis International.

Základnou myšlienkou bolo fotografovať svoje obľúbené miesta v Bratislave, ktoré nemusia byť len tradičnými dominantami hlavného mesta. Medzi fotografiami sa tak popri Dóme sv. Martina, Bratislavskom hrade či Ufe nad Dunajom objavili aj zákutia rôznych ulíc, netradičné domy či interiér Grasalkovičovho paláca. Bratislavské kultúrne a informačné stredisko tu využilo nový kanál svojej online komunikácie- Instagram, pomocou ktorého sa snaží ešte viac priblížiť Bratislavu širokej verejnosti. Súťaž tak nadobudla náučný, informatívny a zábavný charakter.

Počas štyroch týždňov trvania challenge stihli užívatelia pridať takmer 2000 fotografií. Instagram challenge zahliadlo až  106 720 osôb, pričom každému sa v priemere zobrazila viac ako 6 krát. Reklamná kampaň bola vedená tradičnými offline spôsobmi (plagáty, letáky, citylight), menej tradičnými (nálepky), ale aj online propagáciou (sociálne médiá, webová stránka bkis.sk). Z online priestoru zasiahla propagácia najviac užívateľov na Instagrame, a to vo vekovej kategórií od 24-35 rokov. Zasiahnuť sa však podarilo aj užívateľov iných vekových kategórií, dokonca aj starších ako 65 rokov.

Ceny do súťaže poskytli partneri BKIS. Prvou cenou je prenájom víkendového auta značky Hyundai. Túto cenu vybrala známa slovenská herečka, moderátorka, autorka Kristína Tormová (Farkašová). Medzi ceny tiež patria: poukážky na strih od barber shopu Hero Barber, jazykový kurz od jazykovej školy Parnas, večera pre dvoch so šampanským od Reštaurácie Dilema, lístky na obľúbený festival Uprising, poukážka na nákup od Eurovea, balíček letného čítania od Albatros Media, kozmetický balíček od firmy Weleda, balík premiérových predstavení od SND, ročné predplatné časopisu Balans, profesionálne fotografie pod vodou od JKPhotography (Ján Karaffa) a potápačský kurz od DiveINN.

"Výhry a ceny boli udelené na základe počtu lajkov pri fotkách od ostatných užívateľov (s výnimkou prvej ceny). Bratislavské kultúrne a informačné stredisko a mesto Bratislava chystajú podobné challenge aj do budúcna. Budú sa snažiť zasiahnuť publikum náučne a informatívne, no stále atraktívnejšie. Hashtag Sombratislava stále funguje, užívatelia ho aj naďalej používajú pri svojich fotografiách s bratislavským motívom, čomu sa BKIS teší," dodala Mgr. Katarína Veslárová z BKIS.

(ts, ars, foto: instagram)

Páčil sa vám článok?