Bezprizorná zastávka MHD Sabinovská
Asi pred 4-5 rokmi som telefonicky oznámil magistrátu, že na zastávke MHD Sabinovská na Trnavskej ceste sú na obidvoch zastávkových prístreškoch rozbité sklá.
Nie je to obyčajná zastávka MHD, o čom svedčí aj to, že zastávka má osadené dva zastávkové prístrešky a je blízko frekventovaného obchodného domu KAUFLAND. Na jednom prístrešku je rozbité jedno sklo na strope a jedno sklo za lavičkou. Na druhom prístrešku je rozbité jedno sklo za lavičkou.
Za celé uplynulé obdobie sa s opravou nič neudialo, aj keď rozbité sklo na prístrešku zastávky na protiľahlej strane Trnavskej ulice bolo opravené doslova za pár dní.
Preto hovorím o bezprizornej zastávke, či presnejšie prístreškoch MHD, pretože si ich nikto nevšíma. Aká je kontrola technického stavu prístreškov, keď smetný kôš na uvedenej zastávke pravidelne vyprázdňujú pracovníci DPB? Ak sa nemýlim, uvedené prístrešky za tie roky nikto ani neumýval. A ak umýval, komu závadu ohlásil? Je nad moje sily pátrať po tom, kto by mal uvedené prístrešky opraviť. Preto prosím, smerujte toto upozornenie na správnu adresu.
Nastupuje zimné obdobie a cestujúci budú stále čakať v poškodených zastávkových prístreškoch. Je možné očakávať ich opravu?
Jozef Lančarič, Bratislava
LIST ČITATEĽA
Článok bol uverejnený v tlačenom vydaní Bratislavských novín. © 1998-2014 Nivel Plus. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Spravodajská licencia vyhradená.
REAKCIA DPB: "Problém rozbitého prístrešku na zastávke Sabinovská sa rieši už dlhú dobu. Prístrešok na zastávke v smere do Vajnor patrí firme JCDecaux, ktorá vykonala opravu v priebehu niekoľkých dní. Prístrešok v smere na Bajkalskú bol postavený spoločnosťou Kaufland pri výstavbe neďalekého obchodného domu a nebol nám zverený do správy, takže údržbu zabezpečuje uvedená spoločnosť. Prístrešok je rozbitý už približne rok, spoločnosť Kaufland sme opakovane upozorňovali na zlý stav prístrešku, k náprave však z ich strany neprišlo. DPB nemôže vykonávať zásahy na cudzom majetku, preto nemôžeme vykonať nápravu my. Naďalej budeme žiadať vlastníka, aby prístrešok uviedol do požadovaného stavu."
Mgr. Zuzana Vachová,
vedúca odboru marketingu a komunikácie DPB, a.s.