Chceli nalákať ľudí, aby prišli do obchodu
Málokedy podľahnem účinkom reklamy, nech už je akokoľvek lákavá. Jednej, od obchodnej spoločnosti ALBERT, som však nakoniec predsa len neodolal.
V sezóne tradičných jesenných vinobraní totiž prišli na trh s geniálnym nápadom - predajom lacných husí z Maďarska až so 42-percentnou zľavou plus vyprážané kuracie rezne k tomu. Dobre som si prečítal aj poznámku, že táto ponuka platí len jeden deň. Neváhal som a ráno o 7.30 h som bol už na Bajkalskej ulici v Bratislave v predajni potravín ALBERT („Tri veže“) v nádeji, že lacno a dobre nakúpim. Na moje veľké prekvapenie a zároveň aj sklamanie - po husiach ani stopy. Predavačka povedala, že bolo iba 8 kusov (slovom osem) a tie sa vraj už minuli.
Šikovný ťah na oklamanie zákazníkov, pretože tovar sa minul len pár sekúnd po otvorení predajne. Ostatní prišli zbytočne. Vlastne, ani nie... Dovtípil som sa, o čo vlastne týmto obchodníkom išlo - nalákať zákazníkov do predajne a nech potom kúpia čokoľvek, hlavne, že minú peniaze, keď už merali toľkú cestu. Poctivosť a česť obchodníka zostala niekde v ofsajde a zákazník - ten určite niečo kúpi, aj keď to nebude ponúkaná lacná hus. Do predajne ALBERT už nevstúpim - oklamali ma, pretože na letáku chýbala informácia, že budú predávať iba osem husí, a to 30 sekúnd po otvorení a nie do 21.00 h, dokedy majú otváracie hodiny.
Znovu začnem hádzať všetky akciové letáku rovno do koša tak, ako doteraz. Dobré meno sa buduje poctivosťou a trvá to určitý čas, ale po takejto zjavne klamlivej reklame to viacerých zákazníkov určite odradí.
Marián Ďurina, Bratislava
LIST ČITATEĽA