Ako sa stať zákazníkom proti svojej vôli

3.1.2009
0
Páčil sa vám článok?

V minulom vydaní sme informovali o nepríjemnej skúsenosti pani Jiřiny Strmeňovej, ktorú spoločnosť International Masters Publisher Bratislava (IMP) opakovane obťažuje upomienkami na zaplatenie publikácie Majster kuchár, ktorú si neobjednala.

Z uverejnených informácií pani Strmeňová nadobudla dojem, že namiesto pomoci sa jej z našej strany dostalo posmechu. Za prípadné nepríjemnosti sa ospravedlňujeme, ale opakovane môžeme potvrdiť len to, čo sme uviedli už minule. Spoločnosť IMP tvrdí, že J. Strmeňová je ich zákazníčkou od septembra 1998 na základe potvrdeného dokladu. Ďalšie podrobnosti nám však v IMP odmietli poskytnúť.

Uvádzame spresnenie J. Strmeňovej: „Pod nijakú návratku či objednávku firmy IMP som nikdy nedala svoj podpis, ani autogram, ani pseudonym, ani prezývku, ani faksimile, ani iniciály, ani šifru, ani pečiatku, ani civilné či umelecké meno, ani terajšie, ani rodné, ani zdrobnené, ani šľachtické, ani symbolické, ba ani tri krížiky. Nikto z mojej rodiny za mňa nikdy nič také nepodpisoval, lebo všetci poznajú môj ľahostajný postoj k vareniu a všetkému, čo s tým súvisí. To najlepšie nakoniec: v septembri 1998 som nestrávila na Slovensku ani jedinú minútu, pretože som 30. augusta odcestovala do zahraničia a vrátila som sa 4. októbra 1998. Dokladom sú pečiatky v cestovnom pase a zoznam cestujúcich leteckej spoločnosti TartraAir, a.s.,“ uvádza J. Strmeňová.

Na záver sa našej čitateľke ešte raz ospravedlňujeme, ak nadobudla dojem, že naše noviny v tomto prípade nestoja na jej strane. Naopak, pokúšali sme sa jej pomôcť, v spoločnosti IMP sa však s nami odmietli zhovárať. Informácie o zákazníkoch vraj poskytujú len zákazníkom.

(brn)

Páčil sa vám článok?