Napísali ste nám 18/1999

6.2.2007
0
Páčil sa vám článok?

Páči sa mi rubrika Napísali ste nám a podľa môjho názoru by sa mali aj písomne ozvať firmy, podniky, o ktorých je reč. Ja by som tiež chcela do tejto rubriky prispieť svojím postrehom.

V auguste som mala na návšteve priateľov zo susedného Rakúska. Prišli vlakom, ktorý mal príchod na železničnú stanicu v Petržalke. Pretože som sa prišla na stanicu skôr, využila som pár minút na použitie staničných toaliet. A tom som nemala urobiť. Až ma zabolelo pri srdci, že ani rok nie je stanica v prevádzke a už na toaletách nie sú  papiere, mydlá - tekuté alebo pevné a nehovoriac o špine, ktorá tam vládla. Po príchode hostí z Rakúska, najmä žien, ktoré chceli použiť naše WC, som sa musela hanbiť.! To už nemáme na toaletárku, ktorá by sa postarala, aby toalety či pánske alebo dámske boli čisté? Veď túto stanicu využívajú okrem našincov aj cudzinci. Veď to je naša vizitka!

Martina Michalidesová, Ružinov
LIST ČITATEĽA


Dovoľte, aby som reagoval na list čitateľa Ivana Albíniho z Ružinova. Chcem sa pridať k názoru, že linka 24 má premávať aspoň po Trnavské mýto, keď nemôže ísť na Hlavnú stanicu. Týmto krokom by sa zlepšilo spojenie z Ostredkov a celej oblasti do mesta. Navrhujem, aby linka 24 išla z letiska po Trnavskej ulici popri Zimnom štadióne na Trnavské mýto a smerom na letisko by odbočila z Vajnorskej ulice na Ulicu odbojárov k Zimnému štadiónu, tým by sa umožnil prestup na linku 24 obojsmerne pri Zimnom štadióne. Argumentom v nijakom prípade nemôže byť, že na Trnavskom mýte je málo miesta, pretože tu v minulosti končili dokonca dve linky - 32 a 114, pričom 114 bola občas  dlhá, podobne ako linka 24. DPB si taktiež musí uvedomiť, že  v čase, keď linku 24 skrátil po Bajkalskú, premávali aj linky 214, 34, 54, 114, ktoré zabezpečovali lepší prestup a veľa liniek malo hustejšie intervaly. V čase dopravných špičiek by bola zavedená linka 124 z Bajkalskej ulice na ušetrenie nafty. A na záver ešte pripomienka na linku 78, ktorá smerom do Petržalky nezastavuje na zastávke Trnavské mýto. Rád by som bol,  keby dopravný podnik zaujal stanovisko k tomuto návrhu, ktoré nepožadujem len ja, ale väčšina cestujúcich.

Michal  Milata, Nové Mesto
LIST ČITATEĽA


Rada sledujem Bedeker gurmána a už nejednu vami pozitívne hodnotenú reštauráciu som navštívila či už so svojimi pracovnými alebo osobnými priateľmi. Tešila som sa, že som sa (s vašou pomocou) úspešne dokázala vyhnúť mizernému jedlu, a tým aj nepríjemnému zážitku z večere či obeda. Darilo sa mi až do minulého týždňa, keď sme navštívili čínsku reštauráciu Bambusová záhrada na Františkánskom námestí. Mali sme v pláne posedenie s priateľmi, s ktorými sa vídame raz za dlhý čas a všetci sme sa tešili na príjemný večer. Opak však bol pravdou: nešikovná obsluha, studená polievka, podchladené biele víno, neestetické servírovanie, malé porcie, ale korunou všetkého bolo, že nám k menu pre tri osoby „zabudli” naservírovať jeden chod mäsa. Po viacerých reklamáciách a dokazovaní, že v jedálnom lístku je tento chod uvedený, ale na mise nie je, sme mäso dostali, ale už sme naň ani nemali chuť. Večera nás stála tisíc korún, ale budem rada, ak na ňu čo najskôr zabudnem. Naša nespokojnosť bola taká veľká, že by sme radi varovali aj iných návštevníkov tejto reštaurácie a možno práve vaša návšteva a vaše hodnotenie tejto reštaurácie by mohlo tento účel splniť.

Miroslava Mydliarová, Ružinov
LIST ČITATEĽA

Páčil sa vám článok?