Call-centrum malo vyše tisíc telefonujúcich

22.1.2011
0
Páčil sa vám článok?

Pracovníci Call-centra na magistráte od spustenia projektu v novembri 2008 vybavili 1109 podnetov, s ktorými sa na magistrát obrátili obyvatelia mesta.

„Telefónne číslo 02/17100 najčastejšie využívali na nahlásenie výtlkov na verejných komunikáciách či poškodenie dopravného značenia. Verejnosť tiež často upozorňuje na poruchy verejného osvetlenia či znečistenie chodníkov, zelených plôch či námestí. Pracovníci centra prijímajú akýkoľvek podnet a ten, ktorý nespadá do kompetencie mesta po jeho vecnom posúdení, zašlú na vybavenie príslušnej mestskej časti, mestskej polícii či inštitúcii," informoval hovorca primátora Ľubomír Andrassy.

Projekt spustili v novembri 2008, pričom počas prvých 12 mesiacov bolo prijatých 920 telefonických podnetov, počas roku 2010 ich bolo už len 189. Telefónna linka centra je v nepretržitej 24-hodinovej prevádzke. V prípade, že operátor nemôže prevziať hovor, Bratislavčan môže zanechať podnet na záznamníku.

(brn)

Páčil sa vám článok?