Očkovaciu lotériu sledovalo v nedeľu večer na RTVS takmer 800-tisíc divákov
Zdroj: FB J.M.
Žrebovanie očkovacej prémie Byť zdravý je výhra dosiahlo v nedeľu, 22. augusta, výnimočné hodnoty sledovanosti. Program prilákal k televíznym obrazovkám Jednotky až 788.000 divákov pri trhovom podiele 37,3 % v cieľovej skupine 12+. Na webe sledovalo reláciu až 81.294 ďalších divákov.
Program Byť zdravý je výhra bol nielen lídrom v prime time, ale stal sa tiež najsledovanejšou televíznou reláciou dňa. Druhou najsledovanejšou reláciou bolo, rovnako na Jednotke, Počasie (534.000, shr 27,2 %).
Jednotka bola lídrom na trhu aj počas sobotného večera. Ďalšou westernovou klasikou Karla Maya Old Surehand prilákala k obrazovkám 190.000 divákov pri trhovom podiele rovnako 11,5 % v cieľovej skupine 12+.
Druhé kolo očkovacej lotérie už mohli sledovať aj nepočujúci a heslo bolo oznámené divákom iným spôsobom než pri škandalóznej premiére programu.
(ts)