Autá iba upozornili na problém s parkovaním
Autá iba upozornili na problém s parkovaním - auta_reklama
Najskôr to zaujalo, potom pobúrilo, možno pobavilo, až nakoniec zostali dva tábory. Prvý tvrdí, že ide o zaujímavú kampaň, druhý, že je to jedna z najhorších reklám, aká sa kedy objavila na území mesta...
Za kampaňou s vrakmi áut, ktoré „parkovali“ na sebe a boli rozmiestnené na troch frekventovaných miestach v Petržalke, bola mestská časť.
„Išlo o plánovanú marketingovú aktivitu, ktorá bola súčasťou širšej informačno-komunikačnej aktivity v súvislosti s pripravovanou a diskutovanou parkovacou politikou. Jej cieľom bolo vzbudiť záujem a diskusiu obyvateľov Petržalky v súvislosti s katastrofálnou situáciou s parkovaním. V Petržalke dnes chýba 17-tisíc parkovacích miest, pričom sa parkuje ľudovo povedané nadivoko - na tráve, na chodníkoch, pri detských ihriskách, dokonca na priechodoch pre chodcov. Trávnaté plochy i provokatívny charakter kampane vybrala mestská časť zámerne – vraky boli na mieste len 5 dní, poukázali však na to, že v Petržalke nám tisíce áut denne ničí zeleň tak, že sa už nikdy nespamätá,“ uvádzalo sa vo vyhlásení mestskej časti.
Práve Petržalka chce ako prvá stanoviť pravidlá v parkovaní a zaviesť nový moderný parkovací systém. Zvýhodnení pritom majú byť rezidenti, teda Petržalčania.
Petržalka komunikuje so svojimi obyvateľmi o novej parkovacej politike aj inými formami – momentálne sa vyhodnocuje prieskum verejnej mienky na túto tému. Nový parkovací systém by mal platiť už od januára 2016. Petržalčanom by mal garantovať miesto na bezproblémové parkovanie. Všetko teraz závisí od hlasovania poslancov mestskej časti.
(pl)