Letisko chce prilákať cestujúcich letnou kampaňou

7.6.2012
0
Páčil sa vám článok?

Letisko M. R. Štefánika - Airport Bratislava (BTS) chce prilákať cestujúcich novou letnou kampaňou "+190". V nej upozorňuje, že z metropoly Slovenska sa dá dostať do desiatok destinácií na jednu letenku, s garanciou nadväznosti letov a s batožinou zaregistrovanou do prepravy až po koncovú destináciu.

"Znamienko plus a číslo 190 sú rovnako zrozumiteľné v každom európskom jazyku a pochopiteľné tak jednoducho, ako jednoduché je dnes z Bratislavy letieť do sveta cez Škandináviu či Rusko len s jednou letenkou," vysvetľuje obchodný riaditeľ letiska Tomáš Kika. Dodáva, že kampaň bude trvať počas celého leta.

Bratislavské letisko je najväčšie medzinárodné letisko na Slovensku, pričom jeho história siaha až do roku 1946. V minulom roku vybavilo letisko takmer 1,6 milióna cestujúcich a zaznamenalo historický rekord v objeme vybaveného nákladu. Ten dosiahol 21.000 ton.

(TASR)

Páčil sa vám článok?