Také argumenty obyvateľov len urážajú

22.1.2009
0
Páčil sa vám článok?

Chcela by som reagovať na vyriešenie statickej dopravy pred obytným domom na Bradáčovej ulici č. 5 v Bratislave - Petržalke. Petržalská samospráva sa snaží realizovať opatrenia súvisiace s riešením statickej dopravy na základe podnetov občanov, poslancov či odborných útvarov.

Zaujímalo by ma, na základe čieho podnetu vyriešila petržalská samospráva parkovanie pred domom, respektíve koľko podnetov musí byť, aby sa na ich základe prijalo takéto rozhodnutie?

Prečo sa má kritická situácia s parkovaním riešiť práve na úkor chodcov a bezprostredných obyvateľov domu, a zasahovať takýmto arogantným spôsobom do kultúry ich bývania?! Deklarovaný „individuálny prístup" zvolený v tomto prípade určite nebral do úvahy hľadisko a požiadavky obyvateľov! Argumenty zdôvodňujúce potrebu tohto projektu sú slušne povedané - smiešne a minimálne urážajú obyvateľov dotknutého obytného domu na Bradáčovej ulici.

Vyznačenie kolmého státia vraj vychádzalo z projektovej dokumentácie spracovanej ešte v roku 2000, avšak k realizácii projektu mohlo dôjsť až teraz, pretože miestna samospráva nedisponovala dostatočným objemom financií vyčlenených pre takéto opatrenie. Človek by si pod takýmto vyjadrením predstavil hodnotu minimálne niekoľkých desiatich tisíc a realita je pritom taká, že v danom prípade bola osadená jedna menšia dopravná značka a spotrebovaná farba na zatretie pôvodných a vymaľovanie nových pásov.

Uvádzalo sa, ako projekt vytvoril až 32 nových parkovacích miest!!! Táto informácia je jedno veľké a nehorázne klamstvo. Skutočnosť je taká, že pôvodne bolo pred obytným domom presne 26 parkovacích miest (čo sa dá overiť podľa zatretých pôvodných čiar na parkovanie), a teraz ich je 32!

Vyplýva z toho, že „veľkolepým" projektom kolmého státia pred domom, ktorý negatívne vplýva na životné prostredie, získala petržalská samospráva pre obyvateľov až šesť (!!!) parkovacích miest. A taktiež sa vďaka nemu systematicky ničia tu parkujúce autá, pretože kompetentní si nedali ani tú námahu, aby zrušili obrubníky, resp. vytvorili pre parkujúce autá primeranú nájazdovú plochu na chodník. Dovoľujem si preto dať samospráve podnet na zabezpečenie pôvodného spôsobu parkovania.

P. Kovandová, Bratislava
LIST ČITATEĽA

Páčil sa vám článok?