Železnice majú v podchode zákaznícke centrum

20.1.2009
0
Páčil sa vám článok?

V podchode na Hodžovom námestí v Bratislave otvorila Železničná spoločnosť Slovensko a.s., (ZSSK) nové zákaznícke centrum. Nachádza sa v priestoroch Dopravného podniku Bratislava, a.s. Cestujúci si tu môžu kúpiť vnútroštátne a medzištátne cestovné lístky, skupinové cestovné lístky, zaistiť si rezerváciu či vybaviť zľavu cestovného a preukazy.

Rovnako sa cestujúci dozvedia informácie o vlakových spojeniach, prepravných a tarifných podmienkach a doplnkových službách ZSSK. Zákaznícke centrum je otvorené v pracovných dňoch od 9:00 do 16:30, pracovná prestávka je od 12.30 do 13:00. Agentúru SITA o tom informoval hovorca ZSSK Miloš Čikovský.

Sieť informačno - predajných centier začali železnice budovať v roku 2001. Prvé zákaznícke centrum bolo vo Zvolene, ďalej v Liptovskom Mikuláši, Humennom, Prešove, Košiciach a v Bratislave na hlavnej stanici. Podľa Čikovského plánuje ZSSK v blízkej budúcnosti otvoriť nové zákaznícke centrá aj v Nových Zámkoch, Žiline a v Trnave. Podrobnosti o cestovaní vlakom možno získať na čísle Kontaktného centra 18 188, v osobných pokladniciach Železničnej spoločnosti Slovensko a.s., alebo na internetovej stránke.

(sita)

Páčil sa vám článok?