Vybrali nové logo pre integrovanú dopravu

5.12.2007
0
Páčil sa vám článok?

Bratislavská integrovaná doprava (BID) má svoje logo. Vzišlo z návrhov, o ktorých bolo možné rozhodnúť hlasovaním v ankete na prelome novembra a decembra.

Nové logo zobrazuje tri hlavné prepravné prúdy z hlavného mesta v rámci Bratislavského samosprávneho kraja. Ide o smer Záhorie, Pezinok a Senec.

Trojica oblúkov vo farbách rešpektujúcich farebnú kombináciu žltej a modrej (samosprávny kraj) a červenú (Bratislava) zároveň reprezentuje koľajovú dopravu (električka a vlak), trolejbusovú dopravu a autobusovú dopravu. Zároveň aj súčasných troch majoritných dopravcov na území kraja - Dopravný podnik Bratislava, a.s., Slovak Lines a Železničnú spoločnosť Slovensko. Spojenie prúdov v diaľke symbolizuje integráciu jednotlivých dopravných systémov a dopravcov.

V ankete na stránkach imhd.sk za víťazné logo hlasovalo 61 percent respondentov. Od 26. novembra do 3. decembra sa na ankete zúčastnilo 2101 ľudí. Logo je podkladom na spracovanie dizajnu manuálu BID, s. r. o., na základe ktorého bude prebiehať vizuálna komunikácia s verejnosťou a partnermi. Nový vizuál bude použitý aj v informačnej kampani pred spustením integrovanej dopravy.

Konečná cena za spracovanie novej vizuálnej komunikácie profesionálnymi grafikmi bude približne 11-tisíc korún.

(rob)
Páčil sa vám článok?