Za poškodený lak nechcú niesť zodpovednosť

16.11.2007
0
Páčil sa vám článok?

Naša firma sídli v budove Tower 115 na Pribinovej 25 a mali sme pridelené parkovacie miesta. Jedného dňa však pred nimi vyrástol plot. Tak sme sa okamžite spýtali správcu budovy J&T facility management, čo sa deje a prečo nám nič neoznámili.

Odpoveďou bolo, že na parkovisku sa začína s výstavbou kolektora, čo však v žiadnom prípade neovplyvní parkovanie na našich miestach. S dobrou vierou sme teda parkovali na miestach, ktoré nám J&T určilo.

Jedného dňa sa stalo, že naše autá boli posypané bielym prachom. Stavebník sa totiž rozhodol, že bude v blízkosti parkoviska rezať betón, čo spôsobilo veľký gejzír vody a betónu, ktorý striekal na okolostojace autá. Okamžite som šiel vzniknutú situáciu riešiť na dispečing, kde nám bolo odporučené s vozidlom zájsť do autoumyvárne, ktorú nám potom preplatia. V najlepšej viere som chcel s autom odísť do umyvárne, ale, žiaľ, bolo znečistené do takej miery, že sa s ním odísť nedalo.

Tak sme J&T požiadali, aby nám vozidlá nechali odtiahnuť do autoumyvárne, alebo zabezpečili ich vyčistenie do takej miery, aby s vozidlom bolo možné odísť do umyvárne. J&T sa teda pustilo do práce. Zavolalo si robotníka, ktorý popri fajčení stihol jednou rukou oblievať hadicou vozidlá a popri tom kefou dávať z vozidiel špinu dolu. Na naše protesty, či nepríde k poškodeniu laku, nám robotník odpovedal veľavravným: „Néééé.“

Po pracovnom čase som sa teda rozhodol svoje vozidlo odviezť do ručnej umyvárne. Keď som si vozidlo vyzdvihol, čakalo ma nemilé prekvapenie. Lak vozidla bol poškodený a bolo krásne viditeľné, ako sa z neho dávala kefou špina dolu.

Obrátil som sa teda ďalší deň na J&T, aby riešili vzniknutú škodu na laku vozidiel, keďže nás informovali, že k takejto situácii nemôže prísť. Odpoveď od J&T bola: My s tým nič nemáme, musíte sa obrátiť priamo na stavebníka PSJ Hydrotranzit. Tak sme sa obrátili na stavebníka, ktorý sa nás ešte pred tým, ako sme chceli s ním situáciu konzultovať opýtal, či máme vyjadrenie polície. Okrem iného som si vypočul, že nič také sa nestalo, prečo som to prišiel riešiť s nimi, že ich nezaujíma Felícia, ak by to bolo drahé auto, tak nepovedia a podobne.

Do dnešného dňa sme stavebníkom nestáli ani za ospravedlnenie. Rozhodli sme sa teda poslať písomnú žiadosť o nápravu na adresu firmy PSJ Hydrotranzit a firma túto žiadosť dostala. Do dnešného dňa ma však nikto z firmy nekontaktoval, aby sme situáciu riešili.

Roman Valo, Bratislava
LIST ČITATEĽA

Páčil sa vám článok?