Univerzálny nástroj na upútanie pozornosti zákazníka

29.9.2019

Zdroj: SC

Páčil sa vám článok?

(pr) Končí sa druhé desaťročie 21. storočia, čas, keď digitálny priestor začína dominovať tomu reálnemu. Veľa spoločností preto rýchlo opúšťa klasické postupy a na všetko využíva internet. Počet zamestnancov v klasickej kancelárii klesá, pretože sa uprednostňuje progresívna práca na diaľku.

Všetko sa postupne mení na virtuálnu realitu a inak tomu nie je ani v prípade reklamy.

Ak ste si v minulosti na internete objednali reklamu, bol to skôr experiment. Dnes je to viac menej povinná položka. Sociálne siete a ďalšie iné známe médiá predstavujú len časť miest, kde sa reklama dnes uverejňuje.

Podiel skutočnej reklamy sa znižuje a digitálna produkcia narastá. Zároveň je však skutočná vonkajšia reklama stále veľmi efektívna a oplatí sa do nej investovať. Odpovedí na otázku, prečo vyskúšať originálne reklamné áčkové stojany, promo stolíky alebo bannery tak máme hneď niekoľko.

Veľký dosah na publikum

Klasická reklama, s ktorou sa stretnete na výstavách alebo iných propagačných akciách zažíva svoje znovuzrodenie a veľa podnikateľov do nej s obľubou investuje.

Ak je kreatívna a produkt alebo služba, o ktorej hovorí, je vysokej kvality, tak prečo nie? Dokonca existuje mnoho príkladov takejto reklamy a konajú sa festivaly, na ktorých sa udeľujú ceny najlepším plagátom a reklamám. Banner, prezentačné steny a rôzne stojany umiestnené na dobrom mieste s premyslenou témou zameranou na cieľovú skupinu tak môžu spoločnosti priniesť značný zisk.

„Pokiaľ sa však budete snažiť vyhovieť všetkým, vaše reklama bude vyzerať ako všetci ostatní a budete neviditelní.“

(Mark Hughes)

Všestranný

Ak inzerujete online, reklama by mala byť prispôsobená nielen téme webu, ale aj jeho dizajnu. Takáto kombinácia však nemusí byť vždy ideálna a vlastník zdroja ju jednoducho nechce zverejniť, a to aj napriek skutočnosti, že online nákupy sú v trende.

Vďaka vonkajšej reklame je však všetko oveľa jednoduchšie. Vďaka nej je možné vytvoriť jednotný reklamný štýl, ktorý bude umiestnený na väčších billboardoch alebo na kompaktných formách reklamy, ktorú môžete kedykoľvek zverejniť na ľubovoľnom mieste. Navyše vám tento spôsob propagácie zaberie menej času a nákladov.

Nízkonákladový

Klasicky to funguje tak, že čím je stránka obľúbenejšia, tým vyššie sú náklady na reklamu. Vonkajšia reklama ich má však väčšinou pevne stanovené, pričom závisia od blízkosť umiestnenia reklamy do centra, veľkosti a ďalších faktorov. Spomínaný Áčkový stojan, s pevnou hliníkovou konštrukciou a antireflexnou fóliou si tak môžete kúpiť už od 49 €.

Viditeľný

Vonkajšia reklama, ak je na správnom mieste, môže prilákať skupiny mnohých ľudí. Ak pritom používa modernú technológiu, stáva sa ešte zreteľnejšou. Samozrejme, potrebujete na ňu dobrý nápad a dostatočne veľký priestor pre myšlienku, ktorou chcete konkrétne publikum osloviť a zaujať.

Na záver z toho vyplýva, že aj napriek tomu, že je dnes na internete stále viac ľudí, pomerne značná časť z nich vám bude vďačná za reklamu, ktorá sa nevtiera, informuje o dôležitých veciach a má svoje miesto. Presne taká, na ktorú sa špecializuje roll-up.sk

Páčil sa vám článok?