Diabolská rýchlosť v Pizza Diabolino

13.12.2006
Páčil sa vám článok?

Možno budem ojedinelý prípad s nasledujúcou skúsenosťou ale aj napriek tomu sa s Vami o ňu podelím. 28. augusta 2001 som si objednala telefonicky o 10.30 h. cestoviny u spoločnosti PIZZA DIABOLINO na Jasovskej 3 v Petržalke. Verte mi, alebo nie, moju objednávku mi doručili o 13.10!!! Vskutku „diabolská rýchlosť“. A to uvedená spoločnosť sídli v tej istej mestskej časti, v ktorej pracujem.

Pri prvej urgencii o 11.45 som sa od zamestnankyne, ktorá preberala moju telefonickú objednávku dozvedela, že vraj upozorňovala objednávajúcich na to, že čakacia doba je 60-120 minút?! Ale pre istotu si overila, že v tom čase moja objednávka ešte stále neodišla a mala by byť doručená okolo 12.15!!! Ďalšia urgencia nasledovala o 12.45. A to potom, keď v nádeji, že sa blíži moja objednávka som nakoniec zistila, že prišla mojej kolegyni, ktorá si cestoviny objednala, ale na stanovenú dobu?!

Ospravedlňujem sa týmto pracovníkom uvedenej spoločnosti, ale po dvoch telefonických urgenciách som to na tretíkrát vzdala a objednávku som zrušila. Mám vyhradený čas na obed, a skutočne nemám záujem presúvať vopred dohodnuté stretnutie s klientom kvôli meškaniu „rýchlej obsluhy“. Myslím si, že vaše služby si objednávajú ľudia, ktorí majú záujem aj o rýchlu obsluhu. Skúste prosím, okrem vysokých cien skutočne ponúknuť aj vysoký a zákazníkom dobre zaplatený servis. (Ako je možné, že dodávate objednávky bez pokladničného bloku? Keď ho vraj chcem, mám si oň požiadať pri telefonickej objednávke) Navyše, kde sa stratil praktický význam sloganu z Vášho letáku „spokojnosť & rýchlosť & kvalita“? Na záver. Pán Filipovič, neviem, či ste majiteľom uvedenej spoločnosti, alebo nadriadeným slečny na „telefonických objednávkach“. V prípade, že máte problémy s organizáciou a časovým zvládnutím objednávok (podľa vyjadrení kolegov, majú väčšinou rovnaké skúsenosti ako ja), tak na váš propagačný materiál prosím doplňte, že objednávajúci je povinný čakať na objednávku, na ktorú si nenahlási termín dodania, až do omdletia od hladu. S pozdravom „do skorej obsluhy“ sa lúči

Vaša „objednávka“ Malová

~ ~ ~

P. S.: Apropo, celá táto sťažnosť mohla byť vyriešená telefonicky, keby vaša zamestnankyňa namiesto povýšeneckého a arogantného odvrknutia do telefónu prejavila aspoň náznak ospravedlnenia za meškanie. Jej sa však podarilo „nažhaviť ma do červena“!!!

Páčil sa vám článok?