Reštaurácia Praha stráca hviezdičku

13.12.2006
0
Páčil sa vám článok?

Noviny som otvorila na štvrtej strane, pretože ma čakal obed s veľmi dôležitým a veľmi milým klientom. Pozvala som ho do vami odporúčanej reštaurácie Praha na Košickej ulici.

Keďže sa už začala akcia „husacie hody“, objednali sme si plnenú lokšu, hus so žemľovými knedľami a kačicu so zemiakovými knedľami. Prvým sklamaním bolo, že sme napriek 75 % zaplnenosti reštaurácie čakali na predjedlo 30 minút. Lokša bola ako z predošlého dňa, mierne papierová.

Aj na hlavné jedlo sme čakali ďalších 25 minút. Mali sme dojem, že hus i kačicu po našej objednávke ešte len začali šklbať... Bola by aspoň čerstvá. Takto sme dostali na tanieri kačicu i hus pečené najmenej dva dni predtým a zrejme práve preto obe chutili, ako keby mali za sebou krajské preteky v behu na krátke trate. Bohužiaľ ani vami vychválené aranžmá na tanieri nebolo na tri a pol hviezdičky.

Na stole chýbala soľnička, korenička... a na objednávku 2 dcl vína sme dostali odpoveď, že „nerozlievajú“. Jediné, čo stálo za tri hviezdičky a sprepitné, bol čašník a jeho nevtieravá ochota. Na druhej strane jeho začínajúci kolega nám servíroval časť objednávky takpovediac „popod nos“ a nie spoza chrbta, ako by to malo byť.

Elena Žitňanská, Bratislava
LIST ČITATEĽA

~ ~ ~
Nasledujúci príspevok je reakciou na článok testujúci reštauráciu Praha. Už pri objednávke sme boli nemilo prekvapení. Sviečková omáčka sa ešte nedovarila a zo včerajška žiadna nezostala. Palacinky so zmrzlinou nemôžu byť s malinami, lebo tie tiež nie sú. Objednali sme si šumavskú bramboračku, slepačiu polievku, moravského vrabca, palacinky so zmrzlinou a čučoriedkami, 2 lokše s červenou kapustou. Nečakali sme dlho a jedlo bolo na stole. Po šumavskej bramboračke ani vidu ani slychu. To, čo sme dostali, bola pri všetkej úcte vodová polievka so zeleninou, o chuti nemohlo byť ani reči. Lokšu nám priniesli len jednu a červená kapusta bola presolená. Palacinky sa na stole objavili bez zmrzliny a moravský vrabec plával vo vode s príchuťou kapusty. Slušne a s úsmevom som sa opýtala čašníčky, či sa v podniku nachádza majiteľ, aby som sa s ním mohla o naše poznatky podeliť. Po chvíli sa čašníčka vrátila s tým, že majiteľ pred chvíľou odišiel. Mrzelo ma to, lebo som chcela našu nespokojnosť prejaviť na mieste.

J. Pisklová, Bratislava
LIST ČITATEĽA

~ ~ ~
Na základe viacerých sťažností, ktoré sme do redakcie dostali, sme sa rozhodli reštaurácii Praha ubrať jednu hviezdičku. Preto jej hodnotenie upravujeme na 2 a pol hviezdičky.

Redakcia

Páčil sa vám článok?