Personál dokáže pokaziť aj chuť do jedla

13.12.2006
0
Páčil sa vám článok?

Som stálou čitateľkou vašich novín a nakoľko si rada prečítam aj vašu rubriku „Bedeker gurmána“ celá nadšená som pozvala celú rodinu v piatok večer 11. mája do Pizzerie Bezzinka, ktorej návštevu odporúčate v poslednom čísle novín.

Neviem, podľa akých „náhodných“ kritérií či „pozvania“ navštevujete reštauračné zariadenia, ale moja dôvera v odporúčania vašej rubriky bola silne otrasená. Alebo jednoducho čašník v ten večer nemal svoj deň...

Hneď, ako sme vstúpili, prešiel zo dva krát bez povšimnutia okolo nás. Po chvíli čakania sme sa ho odvážili spýtať, či by nám nepripravil stôl pre štyroch, keďže boli voľné len stoly s dvoma či troma miestami (reštaurácia bola z 3/4 plná možno aj vďaka vám). Ochotne nám vyhovel, no tým sa jeho záujem skončil, takže namiesto jedálnych lístkov (po ktoré sa nakoniec vybral manžel) prišiel už rovno s otázkou, čo si objednáme. Z ponúkaných 4 alebo 5 druhov sudových vín z Modry mali iba jeden (tak načo tá ponuka)!

Našu objednávku si na pobavenie našich detí zapísal na dlaň, čo však zrejme nebolo dosť čitateľné, lebo po chvíli sa vrátil s otázkou, akú pizzu sme to vlastne chceli. Manžel si objednal krémovú polievku z modrého syra a pizza chlieb. Polievka bola skutočne výborná, ale pizza chlieb sme uvideli prvý a poslednýkrát až na účte. Pizza bola takisto výborná, škoda len, že jej teplota sa dá označiť iba výrazom mierne vlažná (hoci sme sedeli pri stole priamo pred pizzaiolom). Keď sme mali ja a naše dcéry takmer dojedené, oznámil nám čašník, že príprava vyprážaného roštenca je náročnejšia, preto treba čakať dlhšie. Tak sme poprosili o zmrzlinovú kartu, aby si deti vybrali zmrzlinový pohár. Čašník opäť zaexceloval, doniesol iba jednu a bez slova ju podal jednej z dcér. No čo už, možno si v tom čase chcel pri každom stole niekto dať zmrzlinu . No naša ohrdnutá dcéra už nie! Objednali sme si teda u čašníka, ktorý priniesol nápoje (ten náš sa kdesi stratil) jednu porciu domácej kokosovej zmrzliny.

Po chvíli priniesol ten náš čašník dva páry príborov, na našu otázku vraj k dvom porciám zmrzliny. Keď sme mu oznámili, že sme od začiatku chceli iba jednu, pokúšal sa nás zlomiť. Zmrzlina bola výborná a porcia obrovská, takže stačila ako dezert všetkým trom (manžel práve dojedol roštenec). Ako sme pri účte zistili aj zmrzlinu bola už iniciatívne nablokoval dvakrát, ale v tomto prípade aj jedenkrát odčítal. Zrejme šťastie na perfektnú obsluhu majú iba tie spomínané známe osobnosti zanechávajúc o tom dôkaz na stene v podobe svojho podpisu. To však nám „neznámym“ nemôže ani zďaleka stačiť. Takže na záver moje odporúčanie. V pizzérii Bezzinka sa môžete vynikajúco najesť, ale potrebujete na to trochu dlhší čas a určite si dôkladne skontrolujte obsah účtu.

Beáta Plachá, Staré Mesto
AD: BEZZINKA ponúka taliansku kuchyňu

Páčil sa vám článok?