Najľahšie býva odvolať sa na internet
Najľahšie býva odvolať sa na internet - zastavka_most
Kedy si úradníci z vedenia dopravného podniku uvedomia že oni sú tu pre cestujúcu verejnosť, a nie naopak? Mám na mysli rekonštrukciu priestorov pod Mostom SNP a dočasné zrušenie zastávky Most SNP.
Bolo prirodzené, ak je chodník v okolí zastávky rozkopaný, že zastávka nemôže fungovať. Pokladal by som preto za normálne, že dopravný podnik bude o tejto skutočnosti v predstihu a dostatočne informovať. Žiaľ, to som si myslel iba ja a stovky postihnutých, ktorí denne nesledujú webovú stránku DP, keď sa zbytočne previezli okolo nefungujúcej zastávky linky 95 až do Petržalky, či 28 po PKO. Asi je nad chápajúce schopnosti úradníkov podniku a zrejme aj pod ich dôstojnosť, aby napísali, okopírovali a vyvesili na vstupné dvere vozidiel liniek obsluhujúcich zastávku Most SNP krátku informáciu, že zastávka je dočasne mimo prevádzky. Tak sa zrejme iba zabávali nad prekvapením cestujúcich, ktorí sa chystali vystúpiť pod mostom. Tou však vodič prefrčal a vošiel na most. Vtedy sa dotyční spamätali a odniesol si to chudák vodič busu.
Ako skromná informácia formátu A4 pri cestnom priechode uviedla, sprevádzkovanie zastávky sa cestujúci dozvedia na webovej stránke dopravného podniku. A je vymaľované.
Dopravný podnik si svoju oznamovaciu povinnosť splnil a je naďalej „dobrý“. Veď ho pochválil aj sám primátor, keď zdôraznil, že „dopravný podnik do dvoch dní, od právoplatnosti kolaudačného rozhodnutia, stihol pripraviť upravené grafikony liniek v papierovej aj v elektronickej podobe“. Svätá to (s)prostota. Všade inde by mali nové grafikony už vopred v „šuplíku“ a vydali by ich v momente nadobudnutia platnosti kolaudačného rozhodnutia, spolu so sprevádzkovaním električkových liniek. Od oficiálneho ukončenia stavby v decembri 2015 na to mali pol roka!
J. Galusek, Bratislava
LIST ČITATEĽA