Spoločnosť NAY sa zákazníkovi ospravedlňuje
Spoločnosť nay sa zákazníkovi ospravedlňuje - Nay elektrodom
Radi by sme sa ešte raz ospravedlnili zákazníkovi za vzniknuté nedostatky pri doručovaní tovaru. Pochybenie bolo spôsobené našou stranou, zámena TV, čo sme vo vzájomnej komunikácii od začiatku nezakrývali.
Bohužiaľ aj nemožnosťou zastihnúť zákazníka, čo v komunikácii s nami sám priznal. Určite však nebolo naším úmyslom zákazníka poškodiť. Po zistení nedostatkov sme sa neodkladne snažili situáciu riešiť k jeho spokojnosti a vyjsť mu v ústrety aj ponukou kompenzácie za vzniknuté problémy.
Aj pri maximálnej snahe a veľkom množstve spokojných zákazníkov sa občas stane, že sa nepodarí všetko tak, ako by sme si to predstavovali. Našou snahou je v takomto prípade vždy ponúknuť zákazníkovi fair riešenie. Zároveň sa z týchto situácií snažíme poučiť a v budúcnosti ich eliminovať. Veríme, že sa takéto prípady v budúcnosti už nevyskytnú.
Nezbavujeme sa v žiadnom prípade zodpovednosti, ale titulok „E-shop NAY pri predaji nehral fair" sa nám v tomto kontexte nezdá „fair".
František Vámoši, vedúci marketingového oddelenia NAY, a.s.
AD: E-shop NAY pri predaji nehral fair (BN 13/2012)
Článok bol uverejnený v tlačenom vydaní Bratislavských novín. © 2012 Nivel Plus. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Spravodajská licencia vyhradená.