Za plnú cenu len polovičnú službu

7.10.2006
Páčil sa vám článok?

Začnem analógiou. Idem do obchodu a kúpim si kilo zemiakov. Prídem domov a pri prevážení zistím, že som dostal len pol kila. Vrátim sa do obchodu a na moje veľké počudovanie mi obchodník odvetí, že je to v poriadku, lebo cena je vlastne za pol kila a keby som chcel celé kilo, musím zaplatiť dvojnásobok.

Včera (22. 1.) som cestoval električkou číslo 5 smerom do Dúbravky (vozeň 7726, s odchodom o 19.08 od Račianskeho mýta). Cesta trvala 28 minút, no vo vozni sa vôbec nekúrilo. Viete si predstaviť tú zimu. Dnes som sa obrátil na Dopravný podnik (prevádzkový odbor) s otázkou, ako je to možné, že som zaplatil plnú cenu, ale nedostal som plnú službu. Na moje prekvapenie mi odpovedali, že to je normálne a môžem byť vôbec rád, že ma električka dopravila načas. V Prepravnom poriadku MHD, v článku 2, bod 9 sa píše: “Dopravca je povinný starať sa o bezpečnosť, pohodlie a pokojnú prepravu cestujúcich...” Tak stále neviem, či platím za celé kilo zemiakov alebo len za pol kila...
Ing. Rudolf Brdečka, Bratislava
LIST ČITATEĽA

Páčil sa vám článok?