Leberfinger sa za čašníka ospravedlňuje

7.10.2006
Páčil sa vám článok?

AD: LEBERFINGERU KAZÍ MENO... Reagujeme na článok uverejnený v predchádzajúcom čísle Bratislavských novín. Ide o nepríjemný zážitok pani Csiziovej v našej reštaurácii Leberfinger, kde jej pohodu piatkového obeda pokazil náš pracovník svojím neprofesionálnym vystupovaním.

Na naše ospravedlnenie chcem uviesť, že takýto prístup k zákazníkovi, ako popisuje pani Csiziová, je u nás ojedinelý a zároveň dôrazne postihovaný. Ťažko je dnes zistiť, čím bola spôsobená indispozícia dotyčného pracovníka - mimochodom brigádnika, ktorý chodil vypomáhať práve v také dni, keď pekné počasie zaplní terasy reštaurácie do posledného miestečka, ako o tom píše aj sama pani Csiziová.

Faktom je, že spomínaný čašník - brigádnik svoju úlohu nezvládol a my sme prišli minimálne o jedného zákazníka. Nepriaznivý dojem by sme chceli aspoň čiastočne zmeniť týmto verejným ospravedlnením sa našej návštevníčke. Zároveň ju chceme poprosiť, aby prijala naše pozvanie na obed, alebo večeru pre dve osoby, kde sa jej pokúsime dokázať, že táto nepríjemnosť bola javom skutočne veľmi zriedkavým.
Pavel Huťan, prevádzkový vedúci
LIST ČITATEĽA

Páčil sa vám článok?