UPC Direct a jej call centrum získali hlavnú cenu

4.8.2011
0
Páčil sa vám článok?

Spoločnosť UPC Direct získala spolu s partnerskou spoločnosťou Competence Call Centre na celosvetovej súťaži kontaktných centier Contact Center World Awards hlavnú cenu za Vynikajúce Call Centrum (Call Center excellence). Tím služieb zákazníkom Competence Call Centre, ktorý poskytuje služby pre UPC Direct v Bratislave, získal bronzovú medailu za Najlepšie partnerstvo v rámci outsourcingu.

Ocenenie pokrýva región Európy, Stredného Východu a Afriky a bolo udelené v rámci konferencie Svet kontaktných centier (Contact Center World) v Londýne. Výber sa robil spomedzi viac než 1200 súťažiacich z celej škály rôznych odvetví.

Získanie ocenenia svedčí o zlepšeniach v organizácii starostlivosti o zákazníkov, ktoré oddelenie starostlivosti o zákazníka spoločnosti UPC DTH zavádza odvtedy, čo v minulom roku prevzala riadenie služieb UPC Direct. Teraz už všetci zákazníci, ktorí zavolajú do call centra spoločnosti UPC Direct, dostávajú promptnú pozornosť a dokonca sú na konci hovoru požiadaní o vyplnenie automatického dotazníka spokojnosti. Tieto dotazníky ukazujú rastúcu spokojnosť zákazníkov UPC Direct s prístupom spoločnosti k starostlivosti o zákazníkov. Ďalšie online prieskumy dokazujú, že zákazníci UPC Direct sú presvedčení o kvalite služieb poskytovaných spoločnosťou UPC Direct a že sú celkovo spokojní s prístupom, ktorý ako zákazníci dostávajú.

Digitálna satelitná televízia UPC Direct, poskytovaná spoločnosťou UPC DTH S.? r.l, s potešením prijala toto medzinárodné ocenenie za vysokú kvalitu starostlivosti o zákazníkov, ktorú svojim zákazníkom poskytuje. „Viem, aké je dôležité postaviť zákazníka na prvé miesto a zabezpečiť našim zákazníkom vysoký štandard starostlivosti," vyhlásila Tunde Hubina, riaditeľka Oddelenia starostlivosti o zákazníkov UPC DTH. „Poskytujeme jeden z najvyšších štandardov starostlivosti o zákazníkov v odvetví a dokážeme plne uspokojiť rastúce nároky na adekvátne spracovanie zákazníckych požiadaviek, ktoré sa k nám dostanú telefonicky alebo prostredníctvom sekcie starostlivosti o zákazníka na našej webovej stránke. Toto ocenenie je vítaným uznaním práce, ktorú robíme s cieľom dosiahnuť 100% spokojnosť zákazníka s našou spoločnosťou a službami, ktoré poskytujeme."

„Veľmi nás teší spolupráca s UPC DTH, ako aj náš spoločný úspech, ktorý sme dosiahli na súťaži Contact Center World Awards," dodal Jeroen Hollestelle, riaditeľ call centra Competence Call Center. „Naše spoločnosti zdieľajú rovnakú odhodlanosť dosiahnuť úroveň najvyššej kvality, čo je zrejmé pri každom kontakte s našimi zákazníkmi a toto odhodlanie dnes získalo nielen externé, ale aj medzinárodné uznanie. Tím, ktorý pracuje na projekte UPC Direct v CCC Bratislava, sa zameriava na zabezpečenie takej úrovne spokojnosti zákazníkov, ktorá prekonáva ich očakávania. Gratulujem a ďakujem projektovej manažérke Hane Baráčkovej, jej tímu a Tunde Hubina, riaditeľke Oddelenia starostlivosti o zákazníkov nášho partnera UPC Direct, za úspešnú spoluprácu."

(PR omd)

Páčil sa vám článok?