Na Call centre prijali za dva roky 1 109 podnetov
Za dva roky od spustenia projektu pracovníci bratislavského Call centra vybavili 1 109 podnetov od občanov. Ako agentúru SITA informoval hovorca primátora Ľubomír Andrassy, najčastejšie obyvatelia nahlasovali výtlky na verejných komunikáciách či poškodenie dopravného značenia.
Verejnosť tiež na telefónnom čísle 02/17 100 často upozorňuje na poruchy verejného osvetlenia, znečistenie chodníkov, zelených plôch či námestí. "Pracovníci centra prijímajú akýkoľvek podnet. Ten, ktorý nespadá do kompetencie mesta, po jeho vecnom posúdení zašlú na vybavenie príslušnej mestskej časti, mestskej polícii či príslušnej inštitúcii," uviedol Andrassy. V týchto dňoch získavajú obyvatelia na linke najmä informácie o zimnej údržbe, zjazdnosti komunikácií a nahlasujú nebezpečné výtlky.
Projekt Call centra oficiálne spustili v novembri 2008. Počas prvých 12 mesiacov bolo prijatých 920 telefonických podnetov, v roku 2010 to bolo 189. Telefónna linka centra je v nepretržitej, 24-hodinovej prevádzke. V prípade, že operátor nemôže prevziať hovor, Bratislavčan môže zanechať podnet na záznamníku. Ak v zázname uvedie kontaktné telefónne číslo, pracovník centra ho kontaktuje.
(sita)