Lístky nemajú, na predaj je však borovička

26.5.2010
0
Páčil sa vám článok?

Neraz sa mi stalo, že som čakala na zastávke mestskej hromadnej dopravy a v novinovom stánku v jej bezprostrednej blízkosti som si prečítala oznam: „Lístky na MHD nepredávame“ - naposledy to bolo na frekventovanej zastávke autobusu č. 34 s názvom Alexyho.

Myslím si, že to nie je správne. Keď majiteľ stánku môže profitovať z výhodnej polohy v blízkosti zastávky mestskej hromadnej dopravy, kde sa za deň vystrieda množstvo ľudí nie preto, lebo tam stojí jeho stánok, ale preto, lebo ľudia využívajú mestskú hromadnú dopravu, malo by byť jeho svätou povinnosťou poskytnúť ľuďom možnosť kúpiť si cestovné lístky.

Na doplnenie uvádzam, že v uvedenom stánku hneď vedľa visí aj oznam, že si tam možno zakúpiť rôzne druhy alkoholických nápojov (vodka, borovička, slivovica...), a to hneď v troch baleniach. Možno bude niekto argumentovať, že na zastávke je automat na cestovné lístky, myslím si však, že netreba vysvetľovať, prečo to neobstojí.

Takéto správanie pokladám za nemorálne a nehorázne, domnievam sa, že by vôbec nemalo existovať. Verím, že sa nájde možnosť, ako dať túto situáciu do poriadku a umožniť cestujúcim kupovať lístky na mestskú hromadnú dopravu tam, kde to najviac potrebujú.

Tesa Poláková, Bratislava
LIST ČITATEĽA

Páčil sa vám článok?