Nepredpokladali taký veľký záujem o tovar

24.2.2010
0
Páčil sa vám článok?

AD: MALI AKCIU, ALE O TOVARE NIKTO ANI LEN... (BN 4/2010) Na nedávnu sťažnosť našej čitateľky, ktorá opísala skúsenosti s kúpou tovaru počas akcie (v obchode nebol a nikto jej o ňom nevedel povedať), zareagovala samotná spoločnosť.

„Spoločnosť Ahold Retail Slovakia, ktorá prevádzkuje obchodné domy Hypernova a Albert, pravidelne organizuje kupónové akcie s dvojdňovou platnosťou. Do tých sú zaraďované nepotravinové výrobky, ktoré sa v bežnom sortimente nenachádzajú. Dvojdňová platnosť je z dôvodu obmedzených skladových zásob. V prípade šijacích strojov sa jednalo o opakovanú akciu, prvýkrát boli v kupónovej akcii propagované v novembri. Zvyšné zásoby sme sa teda rozhodli ponúknuť zákazníkom ešte raz v termíne 25.-26. január 2010.“ informovala Diana Chovancová Stanková, hovorkyňa spoločnosti Ahold.

V Bratislave bolo k dispozícii 30 kusov tohto výrobku, 25. januára sa predalo 27 kusov, 26. januára 3 kusy - tieto stavy vie spoločnosť Ahold dokladovať podľa stavu zásob a predaja. „Je nám veľmi ľúto, že zákazníčke sa šijací stroj neušiel. Keďže išlo o opakovanú akciu, nepredpokladali sme taký veľký záujem o tento výrobok, osobitne nie po Vianociach. Po preverení skutočností musíme konštatovať, že kladieme veľký dôraz na označovanie kupónových výrobkov v predajni. Keďže ide o špeciálnu kategóriu, sú umiestňované na najdostupnejšom mieste a sú viditeľne označené veľkým plagátom s uvedením dátumu platnosti akcie, ceny bez kupónu a ceny s kupónom. Aj keď boli šijacie stroje vypredané, miesto predaja bolo regulárne a viditeľne označené. Mrzí nás, že sa zákazníčke nedostalo adekvátneho vysvetlenia o vypredaní šijacích strojov a je nám veľmi ľúto neprofesionálneho prístupu pracovníčky na infokútiku, za čo sa ospravedlňujeme,“ vyjadrila sa Diana Chovancová Stanková.

(red)

Páčil sa vám článok?