Obchodný dom Tesco bude mať nový názov
Obchodný dom Tesco na Kamennom námestí mení v týchto dňoch svoje interiérové priestory. Obe prvé poschodia dvoch budov sú po troch mesiacoch rekonštrukcie opäť plne prístupné zákazníkom.
Obchodný dom navyše pripravuje od budúceho roku nový názov - My Bratislava. Súvisieť má s novou koncepciou reťazca, najmä pokiaľ ide o odievanie a módu. Spoločnosť chce okrem zväčšených priestorov uviesť do predaja aj nové svetoznáme exkluzívne značky a módu pre mladých. Konkrétne náklady na obnovu nechce Tesco zverejňovať, ide vraj o niekoľko miliónov eur.
Spoločnosť Tesco Stores vlastní podstatnú časť budovy a pozemkov pod budovami na Kamennom námestí. Podľa vedenia spoločnosti sa chce v budúcnosti snažiť aj o rozvoj okolia obchodného domu, konkrétne plány však neuviedlo.
(rob)