Slovenská pošta v problémoch - pre pozitívne testy na Covid-19 jej chýbajú doručovatelia...

5.1.2021

Zdroj: TASR – Milan Kapusta

Páčil sa vám článok?

Slovenská pošta, a s., v ostatných dňoch zaznamenáva nárast počtu zamestnancov, ktorí sú pozitívne testovaní na Covid-19 alebo ktorí musia zostať v izolácii. Táto skutočnosť ovplyvňuje aj prevádzku pôšt a logistiku Slovenskej pošty, čo sa môže prejaviť v obmedzeniach otváracích hodín pre verejnosť ako aj pri lehotách doručovania zásielok.

"Slovenská pošta prosí občanov – klientov - o pochopenie a trpezlivosť a zároveň ich uisťuje, že využíva všetky alternatívy a robí všetko preto, aby výpadok pracovníkov nahradila a zabezpečila čo najplynulejší priebeh prevádzky. Personálne obmedzenia zapríčinené pandemickou situáciou sa dotýkajú aj Zákazníckeho centra (infolinka 0850 122 413), čo si vyžiadalo obmedzenie fungovania infolinky. Zákaznícke centrum je v súčasnosti dostupné v pracovných dňoch od 8,00 do 16,00 hod," uviedla vedúca odboru komunikácie a marketingu Jana Lukáčová.

"Slovenská pošta opäť upozorňuje na nutnosť dodržiavať hygienické opatrenia pri návštevách pošty: klienti musia mať dokonale zakrytý nos aj ústa a pred vstupom do priestorov pošty sú povinní dezinfikovať si ruky. Slovenská pošta žiada o pochopenie nutnosti hygienicko-dezinfekčných prestávok počas dňa. Pošta tiež upozorňuje, že niektoré pravidlá sa môžu regionálne líšiť v závislosti od rozhodnutí ÚVZ alebo RÚVZ (napr. prípustná kapacita klientov v priestoroch pôšt). Slovenská pošta, a.s., odporúča klientom pred návštevou pošty preveriť si aktuálne platné otváracie hodiny pôšt ako platné hygienické pravidlá na webovej stránke www.posta.sk," dodala Lukáčová.

(ars)

Páčil sa vám článok?