Miestny úrad v Karlovej Vsi sa sťahuje

3.10.2006
Páčil sa vám článok?

Časť miestneho úradu bratislavskej mestskej časti Karlova Ves sa 18. januára začala sťahovať do nových priestorov na Námestie svätého Františka číslo 8. Od 19. januára tu je otvorená podateľňa miestneho úradu.

Postupne sa k nemu budú pripájať aj ďalšie oddelenia. Referát miestnych daní a poplatkov, matrika a opatrovateľská služba ostávajú zatiaľ naďalej v priestoroch budovy Povodia Dunaja na Karloveskej ulici číslo 2. „Tieto oddelenia sme sa rozhodli ponechať ešte na pôvodnom mieste preto, aby sme občanov zbytočne nedezorientovali,“ uviedol starosta Karlovej Vsi Bystrík Hollý. „Daňové priznania dane z nehnuteľností, ako aj niektoré ďalšie dokumenty majú termíny podania, ktoré postupne vypršia do konca februára. Predpokladáme, že po tomto dátume presťahujeme do nových priestorov aj ďalšie referáty. Samozrejme, občanov budeme o týchto zmenách informovať.“ Telefónne čísla všetkých oddelení miestneho úradu zostávajú nezmenené.

Ako sme už informovali, poslanci karloveského miestneho zastupiteľstva prednedávnom schválili kúpu novopostaveného trojpodlažného objektu na Námestí sv. Františka v hodnote takmer 45 miliónov korún pre potreby mestskej časti. Tento objekt sa nachádza hneď za budovou novopostaveného miestneho úradu. Starosta Hollý kúpu odôvodnil tým, že s nárastom kompetencií, ktoré prešli na regionálne samosprávy, prirodzene stúpol aj nárok na administratívu, ktorá bude tieto právomoci plnohodnotne realizovať. S tým sa pri projekte novej budovy nerátalo. Preto v kanceláriách, ktoré boli navrhnuté pre dvoch, neraz sedia traja zamestnanci.

Páčil sa vám článok?