ANKETA Prevychová osvetová kampaň, ktorú zaplatil magistrát, bezohľadných psičkárov?

11.6.2020
0

Zdroj: ac

Páčil sa vám článok?

Všimli ste si citylighty – reklamné plagáty vo vitrínach na zastávkach MHD, ktoré upozorňujú chovateľov psíkov na ich povinnosti? Ide o kampaň Pes bratislavský, ktorú spustil magistrát s nádejou, že vďaka nej bude v našom meste viac zodpovedných psičkárov, ale aj viac tolerantných nepsičkárov. Čo si myslíte vy? Svoj názor môžete vyjadriť v ankete v závere článku.

Zámerom komunikačnej kampane Pes bratislavský je najmä to, aby si psičkári nielen uvedomovali, ale aj plnili svoje povinnosti. Teda napríklad poctivo odpratávali kôpky po svojich štvornohých miláčikoch z chodníka či trávnika. Mimochodom, ten, kto exkrementy neodprace, môže dostať pokutu až do výšky 65 eur (samozrejme, ak sa mu „prešľap“ podarí dokázať).

Problémom je tiež púšťanie psov bez vôdzky na miestach, kde to nie je povolené, dokonca v lesoparku. Pritom aj malý psík veľkosti jazvečíka dokáže uštvať či roztrhať srnku alebo daniela – a stáva sa to často, ako upozorňuje organizácia Mestské lesy v Bratislave.

Mestá celé roky bojujú s nezodpovednými psičkármi, a to aj za našimi hranicami, niekde sa snažia hľadať previnilcov prostredníctvom registra DNA ich psíkov. Čas ukáže, či osveta bratislavského magistrátu zaberie. Nie je úplne zadarmo, spolu so sponzorovanými príspevkami na sociálnych sieťach to vychádza na 950 eur bez DPH. Hovorkyňa magistrátu Katarína Rajčanová konkretizovala výdavky takto: „Kampaň beží v spotoch v MHD na základe platnej Zmluvy o spolupráci so spoločnosťou See & Go. Spoty sme zverejnili od minulého týždňa.

Hlavné mesto podľa zmluvy platí spoločnosti za odvysielanie príspevkov mesačnú odmenu vo výške 1 euro bez DPH plus odmenu vo výške 120 eur bez DPH za výrobu jednej časti dvojtýždenníka BRATISLAVA LIFE, v ktorom sa spoty objavujú. Kampaň čoskoro uvedieme aj v spotoch na obrazovkách DPB, ktoré máme bezplatne. Tlač citylightov stála spolu 480 eur bez DPH, plochy viac ako 100 cityligtov má mesto bezplatne na základe zmluvy s J. C. DECAUX SLOVAKIA, ktorá rieši postavenie a údržbu zariadenia mestského mobiliára pre Hlavné mesto SR Bratislava.“

Zdroj: ac

(ac)

 

Páčil sa vám článok?