Z reklamných pútačov vyrastú poľné kvety. Nie, nejde o kúzlo. Billa je opäť ekologickejšia

21.6.2022

Zdroj: Marián Dekan

Páčil sa vám článok?

Sieť supermarketov BILLA spolu so značkou rastlinných margarínov RAMA a reklamnou agentúrou POS Media Slovakia vytvorili unikátny projekt. Chcú eliminovať zbytočný odpad, a byť opäť o čosi ekologickejší. Počuli ste už o semienkach vložených do špeciálneho papiera?

Keď kráčame potravinami, stáva sa, že nás pri jednotlivých regáloch lákajú reklamné letáky na novinky alebo zľavy. Presne taký príbeh má aj reklamný pútač spoločnosti značky RAMA, ktorý v mesiaci máj poukazoval v obchode BILLA na výrobky tejto značky. Nešlo však o obyčajný pútač. 

Tieto reklamné nosiče totiž v sebe ukrývali semienka lúčnych kvetov a keď si už pri regáloch splnili svoju úlohu, dočkali sa ďalšej, nemenej dôležitej. Pred Billou v Petržalke na Námestí hraničiarov ich zamestnanci troch partnerov (BILLA, POS Media Slovakia a RAMA) poukladali na pripravenú pôdu, následne zasypali substrátom a zaliali. Do pár dní by teda na vyhradenom mieste mali vyrásť poľné kvety. 

"Je to špeciálny papier, ktorý sa taktiež v tej pôde rozloží. Čiže my položíme na zem papier, v ktorom sú vsadené malé semienka kvetov, trávy, no a do pár dní z toho vyrastú kvety," vysvetľuje Barbora Šebeková z POS Media Slovakia.

"Tento projekt sme nazvali Slovensko rozkvitá. Tešíme sa, že aj z takej bežnej veci, ako je reklamný nosič, vieme mať ekologické využitie," upresňuje hovorkyňa spoločnosti Billa Kvetoslava Kirchnerová. Dodáva, že podobné záhony vyrastú aj pred obchodmi BILLA vo Zvolene či Košiciach. 

FOTOGALÉRIA:

BILLA ako prvá začala na Slovensku využívať ekologické chladiace vitríny, z ktorých neuniká vzduch. Taktiež môžete pri predajniach nájsť nabíjacie stanice pre elektromobily. Kamióny vozia potraviny do predajní na LNG pohon. Samozrejmosťou sú sieťky na ovocie a zeleninu. 

Hovorkyňa spoločnosti Billa Kvetoslava Kirchnerová:

(ivk)

​_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

PR - sponzorovaný obsah
Páčil sa vám článok?