Tento typ online reklamy posunie váš e-shop o level vyššie

15.6.2021

Zdroj: Rawpixel.com/shutterstock.com

Páčil sa vám článok?

(pr) Kvalitná online reklama je základom pre to, aby sa vášmu internetovému obchodu začalo dariť. Na jeden typ reklamy na internete však majitelia e-shopov často zabúdajú. Aký to je? Dozviete sa v článku.

Online reklama sa stala neodmysliteľnou súčasťou pre každého podnikateľa, ktorý chce svoje produkty či služby predávať na internete. Na internete sa najčastejšie môžete stretnúť s Google reklamou. Ďalšími populárnymi sú potom reklama cez Facebook či Instagram. Pri aplikovaní reklamy na internete, však mnohí zabúdajú na ďalší typ, ktorý je podobne účinný, ako vyššie spomenuté.

Ide o reklamu na cenových porovnávačoch, ktorú by ste mali zaradiť do svojej marketingovej komunikácie aj vy.

Prečo je tak účinná a ako ju vytvoriť?

Na slovenskom internete sú cenové porovnávače mimoriadne populárne a denne ich navštevujú desiatky tisíc ľudí s jediným cieľom. Kúpiť vysnený produkt čo najlacnejšie a čo najrýchlejšie.

Samostatnú kategóriu u cenových porovnávačov tvorí Heureka, na ktorej môže takýto typ online reklamy fungovať najlepšie.

Na to, aby ste však vytvorili kvalitnú reklamu na cenových porovnávačoch je vždy potrebné dodržiavať tieto kroky.

  • Kvalitný feed - Musí splniť všetky požiadavky cenového porovnávača, obsahovať správne názvy a ďalšie atribúty.
  • Cenová politika - Veľkú úlohu pri reklame na tomto type stránok tvorí aj cena vášho produktu. Ten, by nemal byť príliš drahý ani príliš lacný.

Tieto dva faktory vo veľkej miere zohľadňujú či vaša online reklama bude na cenových vyhľadávačoch úspešná, alebo nie. Ak si chcete túto šancu ešte zvýšiť, určite sa nebojte obrátiť na odborníkov, ktorí majú s týmto typom reklamy skúsenosti.

Práve vďaka nim si totiž budete môcť byť istý, že peniaze a čas, ktoré ste do tejto reklamy investovali vám prinesú aj skutočné a merateľné výsledky, ktoré dostanú váš podnik o level vyššie.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ 

PR - sponzorovaný obsah
Páčil sa vám článok?