Tipy pre úspešné podnikanie s rozumom

14.8.2019

Zdroj: Shutterstock /SC

Páčil sa vám článok?

(pr) Chcete sa vydať vlastnou cestou, no neviete sa rozhodnúť pre formu podnikania alebo akými vhodnými nástrojmi môžete svoj biznis podporiť? Podobné problémy riešia aj mnohí skúsení majitelia prosperujúcich firiem. Je teda výhodnejšia živnosť alebo spoločnosť s ručením obmedzením (s.r.o.) a čo urobiť preto, aby vám firma prosperovala? Ak sa neviete rozhodnúť sami, môžete využiť aj bezplatnú konzultáciu s odborníkmi prostredníctvom internetu.

Zvážte si výhody, ale aj riziká

Pri rozhodovaní sa pre novú živnosť alebo s.r.o. zohráva úlohu celý rad dôležitých faktorov. Vzhľadom na aktuálne legislatívne podmienky je pre väčšinu podnikateľov, ktorí očakávajú vyšší obrat, z dlhodobejšieho pohľadu výhodnejšia práve spoločnosť s ručením obmedzením.

A to hlavne z dôvodu možnosti neplatiť žiadne odvody, ako aj ručenia len majetkom firmy, a nie celým majetkom, ako je to v prípade živnosti. Nemalou nevýhodou pri s.r.o. je nutnosť dokladovania základného imania. Samozrejme, ak ste fyzická osoba, ktorá predpokladá nižšie príjmy (niekoľko 100 až pár 1000 Eur) sa javí výhodnejšia možnosť podnikania na živnosť, nakoľko vám umožňuje uplatniť si paušálne výdavky.

Využite vhodné nástroje prezentácie

Nech už sa rozhodnete pre akýkoľvek právnu formu podnikania, v ďalšom kroku je pre vaše úspešné fungovanie - nevyhnutné vytvorenie web stránky. Len vďaka kvalitne vypracovanej internetovej stránke, ktorá bude pre užívateľov prehľadná a atraktívne dizajnovaná, môžete osloviť čo najviac potenciálnych zákazníkov a zvýšiť objem objednávok.

Vypracovanie však radšej nechajte na odborníkov, ktorí vám on-line vypracujú bezplatne návrh vašej stránky a následne realizujú kompletné riešenie, ktorého výsledkom bude webová stránka podľa vašich predstáv.

Stavte na vhodný marketing

Aj keď neobľubujete sociálne siete, môžete ich vhodne využiť na zviditeľnenie vášho biznisu. Na Slovensku je najčastejšie využívaným nástrojom práve dobrá reklama na Facebooku. Hlavnou výhodou je skutočnosť, že poskytuje dôležité marketingové informácie (vek, pohlavie, záľuby a pod.), ktoré umožňujú presné cielenie vašej reklamy konkrétnej skupine zákazníkov. Facebook však nie je vhodným reklamným kanálom rovnako pre každý druh biznisu. Ak sa predsa len rozhodnete úspešne prezentovať na Facebooku, musíte si na to vytvoriť dostatočný časový priestor.

Úspech na vás už čaká, tak smelo do toho, odporúčania a najlepšie predpoklady k splneniu cieľa už máte.

„Sebadôvera je prvým tajomstvom úspechu.“

(Ralph Waldo Emerson)

 

 

Páčil sa vám článok?